Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #51 Skrevet 9. august 2016 Hatt sex med 3 menn på 1 uke. Skikkelig vill. Hahaha... Anonymous poster hash: 5e97b...4dd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #52 Skrevet 9. august 2016 I min villeste periode kunne jeg ta en på vors og en på nach.. Fredager og lørdager ble vel, tja.. Opptil fire sexpartnere i mnd. Hadde en periode pk'er her og der. Hatt trekant med menn. Kleint og rart. Var et slut i min singeltid. Men artig var det. Glad jeg er i et fast forhold, kjedelig sex funker bra. Anonymous poster hash: f3bfc...445
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #53 Skrevet 9. august 2016 Møtt en fremmed fra nettet, møttes flere ganger. Vi hadde kontakt en god stund før vi møttes men vi møttes kun for sex. Men tok slutt da han ville gjøre div som jeg ikke ville og han maset. Anonymous poster hash: 00356...5e9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #54 Skrevet 9. august 2016 I min villeste periode kunne jeg ta en på vors og en på nach.. Fredager og lørdager ble vel, tja.. Opptil fire sexpartnere i mnd. Hadde en periode pk'er her og der. Hatt trekant med menn. Kleint og rart. Var et slut i min singeltid. Men artig var det. Glad jeg er i et fast forhold, kjedelig sex funker bra. Anonymous poster hash: f3bfc...445 Ikke kall deg selv for slut! Du hadde masse sex. Bra for deg :-) Det er ikke noe galt i ha masse sex, Anonymous poster hash: 5fe5e...472
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #55 Skrevet 9. august 2016 Vi eksperimenterer mye med sex. Har diverse leketøy og hjelpemidler. Vi får lov å ha sex med andre hvis vi vil det, vi har hatt trekant med en annen og jeg har hatt sex med han et par ganger uten mannen. Mannen drømmer om at jeg skal prøve jente sex så vi får se med tiden... Anonymous poster hash: 758b5...f8e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #56 Skrevet 10. august 2016 Hadde et sexforhold med en mye eldre nabo da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. Det var veldig spennende! Anonymous poster hash: 5e97b...4dd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #57 Skrevet 10. august 2016 Har hatt utendørs sex, trekant mange ganger, analsex, sex over hele huset, leketøy, mange partnere o.s.v. men ser ikke på det som spesielt "kinky". Trodde det var noe alle gjorde. Anonymous poster hash: b44f0...dd6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #58 Skrevet 10. august 2016 Har hatt sex på offentlige steder, trekant, sex med to dater på en kveld, tatt mannen med strap-on og latt mannen tisse på meg.. Synes ingen av disse tingene er ville. Anonymous poster hash: 06ed4...1a6 Du synes ikke det er vill sex når du lar mannen tisse på dopinglisten du tar han i rumpa med strap-on? Hva er vill sex da?? Anonymous poster hash: ec4e3...6fb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #59 Skrevet 10. august 2016 Du synes ikke det er vill sex når du lar mannen tisse på dopinglisten du tar han i rumpa med strap-on? Hva er vill sex da?? Anonymous poster hash: ec4e3...6fb Tisse på dopinglisten er skikkelig vilt altså :biggrin: Anonymous poster hash: 9d6d4...a25
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #60 Skrevet 10. august 2016 Har gjort ganske mye, egentlig. Sex utendørs og de fleste tenkelige steder. Sex med mange forskjellige partnere på kort tid. Trekant med to menn (flere ulike ganger og med ulike menn). Sex med ei jente. Mye analsex. DP. Blitt fingret under skjørtet mens jeg satt i fanget på en mann, midt på lyse dagen på en fest. Blitt tisset på og har tisset på. Røff sex med mild kvelning, spytting og slag, bundet fast. Blir veldig tent av det over, men det jeg liker aller best er faktisk misjonær i sengen mens jeg ser dypt inn i øynene på han jeg har sex med og masse klining og nærhet. Fantastisk! Har en herlig sexpartner nå, som jeg har virkelig begynt å bli glad i, og vi har sånn sex ❤️ Anonymous poster hash: c22dd...5b8
Marriet Skrevet 10. august 2016 #61 Skrevet 10. august 2016 Jeg forstår ikke det her med tissing 😨 verken å bli tissa på eller å tisse på noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå