Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #26 Skrevet 7. august 2016 Herregud, føler meg skikkelig eksperimentell etter å ha lest om det "villeste" dere har gjort. Skal ikke fortelle alt jeg har gjort og fortsatt driver med da... 😬 Og når det gjelder DP. Jeg ELSKER det!! Seriøst dødsdeilig å være fylt opp i begge hull. Den beste stillingen synes jeg da er når ene mannen ligger og jeg sitter oppå han med han inni vaginaen mens han andre står bak meg og tar meg bakfra. MÅ prøves! 😉 Men en fantasi jeg har som jeg ikke har oppfylt enda er å ha sex med 5 menn samtidig. En i hvert hull der nede, en i munnen og en i hver hånd. DA må man føle seg skikkelig fylt opp. Og til slutt ende alt med en bukkake. Har 4 kandidater som vil være med på dette, så mangler bare 1. 😉 Anonymous poster hash: 24d66...564 Takk for svar. Finner de en felles rytme, eller bytter de på å bevege seg, eller er de bare helt i ro? Hvordan gikk du frem i forhold til fistingen? Var det vondt? Hvor lang tid brukte du? Har mannen din små hender? Anonymous poster hash: 5fe5e...472
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #27 Skrevet 7. august 2016 Sex i en vaskekjeller i en diger blokk. Øverst bodde det nonner og i etasjene lengst ned psykisk handikappede. Hadde ikke gjort det igjen akkurat. Tok heisen ned i trusa og t-skjorte i tillegg. Ellers har jeg ganske nylig prøvd fisting, slikke i rompa på mannen og hm... en ting til som jeg ikke husker nå. Anonymous poster hash: 36e6b...5aa Hva er psykisk handikap? Anonymous poster hash: 63bd8...3bb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #28 Skrevet 7. august 2016 Hva er psykisk handikap? Anonymous poster hash: 63bd8...3bb Beste avsporing noen sinne! 😆 Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #29 Skrevet 8. august 2016 Var på fest hos en kompis for mange år siden. Jeg endte opp med en stor og deilig pikk inni meg på badet. Døren var ulåst og en kompis av han dom knullet meg kom inn.vi fortsatte med stor iver og kompisen ble med. Det var to menn som virkelig kunne tilfredsstille en kvinne! Jeg kjenner jeg savner å være singel... Anonymous poster hash: 8ab8e...de5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #30 Skrevet 8. august 2016 8 menn på en helg... ei venninne og jeg hadde et eksperiment. Anonymous poster hash: c3db2...278 Det er bare skikkelig motbydelig. Ikke rart kjønnssykdommene muterer. Anonymous poster hash: 50cab...204
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #31 Skrevet 8. august 2016 Det er bare skikkelig motbydelig. Ikke rart kjønnssykdommene muterer. Anonymous poster hash: 50cab...204 Muterer ikke gjennom kondomet. Du er bare en gammel gribbenille! Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #32 Skrevet 8. august 2016 Wow, noen av dere er ganske drøye.....:-P Anonymous poster hash: 79778...f3a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #33 Skrevet 8. august 2016 Jeg bruker å ta en sovepille og litt alkohol bli skikkelig borte men holde meg våken, knulle med elskeren min han tar noen bilder og sender meg dagen etter for jeg husker ikke hva som skjedde. Henter han meg på byen oppsøker vi steder hvor folk er for å ha sex. Så da kommer det gjerne flere å knuller meg. Ellers har jeg vært med på det meste. Anonymous poster hash: c3db2...278 Seriøst? Da foretrekker jeg heller å være såkalt kjedelig i senga merker jeg. Anonymous poster hash: ec4e3...6fb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #34 Skrevet 8. august 2016 Har hatt sex på offentlige steder, trekant, sex med to dater på en kveld, tatt mannen med strap-on og latt mannen tisse på meg.. Synes ingen av disse tingene er ville. Anonymous poster hash: 06ed4...1a6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #35 Skrevet 8. august 2016 Har hatt sex på offentlige steder, trekant, sex med to dater på en kveld, tatt mannen med strap-on og latt mannen tisse på meg.. Synes ingen av disse tingene er ville. Anonymous poster hash: 06ed4...1a6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #36 Skrevet 8. august 2016 Muterer ikke gjennom kondomet. Du er bare en gammel gribbenille! Anonymous poster hash: 8f08a...c53 Om du ikke er klar over at enkelte kjønnssykdommer smitter selv ved bruk av kondom så blir jeg oppriktig redd... Anonymous poster hash: 50cab...204
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #37 Skrevet 8. august 2016 Jeg hadde en GOD venninne som jobbet som vaskedame i en kirke... øh, det ble mye halleluja på det alteret når jeg ble med henne på jobb hjælppppp Anonymous poster hash: 5d328...097
Mamma_til_2 Skrevet 8. august 2016 #38 Skrevet 8. august 2016 Jeg bruker å ta en sovepille og litt alkohol bli skikkelig borte men holde meg våken, knulle med elskeren min han tar noen bilder og sender meg dagen etter for jeg husker ikke hva som skjedde. Henter han meg på byen oppsøker vi steder hvor folk er for å ha sex. Så da kommer det gjerne flere å knuller meg. Ellers har jeg vært med på det meste. Anonymous poster hash: c3db2...278 Altså jeg pleier vanligvis aldri og bry meg om sex vanene til folk, men du det du holder på med er ikke bra, det og mixe sovepillere og alkohol er ikke bra i seg selv men at du lar menn utnytte deg når du er i denne tilstanden det er forferdelig, hvorfor gjør du det?
mamma_til_verdens_beste Skrevet 8. august 2016 #39 Skrevet 8. august 2016 Kjenner meg ganske prippen når jeg leser denne tråden kjenner jeg.... har vel vært desperat en gang og brukte da fingeren på en gummihanske som kondom.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #40 Skrevet 8. august 2016 Om du ikke er klar over at enkelte kjønnssykdommer smitter selv ved bruk av kondom så blir jeg oppriktig redd... Anonymous poster hash: 50cab...204 Og det forandrer ikke på at kommentaren kun var moralistisk, ikke hygienisk. Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #41 Skrevet 9. august 2016 Hadde en vill peiode. Sex på scene med puplikum, naturen, trekant to jenter og en gutt, på jobb. Han jeg er sammen med nå har jeg verdens beste sex med. Vi er helt rolige, men aldri opplevd slikt begjær. Han kan komme opptil 5 ganger under ett samleie det har ikke jeg opplevd før hos en mann. Anonymous poster hash: 4c35b...93c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #42 Skrevet 9. august 2016 Hadde en vill peiode. Sex på scene med puplikum, naturen, trekant to jenter og en gutt, på jobb. Han jeg er sammen med nå har jeg verdens beste sex med. Vi er helt rolige, men aldri opplevd slikt begjær. Han kan komme opptil 5 ganger under ett samleie det har ikke jeg opplevd før hos en mann. Anonymous poster hash: 4c35b...93c Fuck for forrest?? Anonymous poster hash: 5fe5e...472
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #43 Skrevet 9. august 2016 Dere går meg en høy gang, men jeg husker en episode fra da jeg var ca 25 år. Jeg og typen min hadde vært ute på byen og skulle hjem. Vi ringte den lokale drosjesjåføren, som var en original fyr som ennå bodde hjemme hos mamma. Idet vi skulle dra, kom en kompis av typen min løpende og ville sitte på. Han er en fyr jeg alltid har skygget banen for. Han er kriminell, og ikke helt i vater. Men enormt tiltrekkende.<br /><br />Uansett, jeg ble sittende i midten av han og typen min i baksetet. Typen min sovnet, siden han var så full. Jeg vet ennå ikke hva som skjedde, men plutselig begynte jeg og han andre å kysse intenst. Vi rotet skikkelig i baksetet, helt oppi typen min som sov gjennom det hele.....Jeg fikk øye på drosjesjåføren som dreiv å stilte inn speilet, slik at han kunne få med seg showet. Og jeg ble skikkelig kåt av det. Husker jeg holdt blikket hans i speilet mens jeg rotet med han i baksetet. Det var skikkelig sexy. Kan bare tenke meg hva sjåføren gikk hjem og gjorde etter den turen :-D<br /><br />Typen min fikk ikke med seg noe, hverken jeg eller kompisen hans sa noe til han i ettertid. Anonymous poster hash: 79778...f3a
Fru vims Skrevet 9. august 2016 #45 Skrevet 9. august 2016 Fuck for forrest?? Anonymous poster hash: 5fe5e...472 Det var det første jeg tenkte på og.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #46 Skrevet 9. august 2016 Mye her jeg kunne tenkt meg å gjøre, men ser ikke for meg at samboeren er helt der:p Men da jeg var sammen ex'n sugde jeg han samtidig som jeg hadde en finger i hans rompehull... han likte også å se oss i speilet da han tok meg bakfra, og gjerne med en finger eller to i mitt rompehull. Anonymous poster hash: 62154...a62
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #47 Skrevet 9. august 2016 Hadde analsex for første gang på gulvet i stua til en kompis av han jeg var sammen med etter en fest. Ellers er jeg nok ganske vanlig, men har hatt sex litt andre steder enn i senga - på stranda, bak et lysthus (hehe) i en park, to steder med flere års mellomrom på høyskolen jeg går på osv. Fantaserer om å bli sett på mens jeg har sex med noen/flere, ha sex med damer (er heterofil dame), ha trekant med to menn. Men det blir vel neppe noe av.... Anonymous poster hash: de666...584
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #48 Skrevet 9. august 2016 Hadde analsex for første gang på gulvet i stua til en kompis av han jeg var sammen med etter en fest. Ellers er jeg nok ganske vanlig, men har hatt sex litt andre steder enn i senga - på stranda, bak et lysthus (hehe) i en park, to steder med flere års mellomrom på høyskolen jeg går på osv. Fantaserer om å bli sett på mens jeg har sex med noen/flere, ha sex med damer (er heterofil dame), ha trekant med to menn. Men det blir vel neppe noe av.... Anonymous poster hash: de666...584 kom på et par ting til: jeg ble fingra på stua i kollektivet der min ex bodde, mens de andre var i rommet. Vi hadde et pledd over oss og lata som ingenting. Hadde sex i heisen på et hotell også en gang. Anonymous poster hash: de666...584
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #49 Skrevet 9. august 2016 Denne tråden sparer jeg til i morgen kveld, for da er mannen bortreist og jeg kan ta den fram alene på soverommet etter leggetid. Godt andre har spennende sex når jeg ikke har det! Anonymous poster hash: bb3bc...fb6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #50 Skrevet 9. august 2016 For noen uker siden hadde jeg sex i kontorstolen til sjefen på jobb. Bra hun ikke er klar over det... Anonymous poster hash: 9226a...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå