Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 For eksempel sted eller type sex... Trenger inspirasjon og har inntrykk av at jeg har vært ganske kjedelig i senga. Mitt villeste er nok sex på do. Anonymous poster hash: ec4e3...6fb
overlord Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 I en park i min ungdom. Ingen behov for å gjøre noe slikt igjen- både fordi det er ulovlig og fordi det er ukomfortabelt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Sex i en vaskekjeller i en diger blokk. Øverst bodde det nonner og i etasjene lengst ned psykisk handikappede. Hadde ikke gjort det igjen akkurat. Tok heisen ned i trusa og t-skjorte i tillegg. Ellers har jeg ganske nylig prøvd fisting, slikke i rompa på mannen og hm... en ting til som jeg ikke husker nå. Anonymous poster hash: 36e6b...5aa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Masse rart. To kompiser samtidig, for eksempel. (8-9 år tilbake) Eller sex med kjæresten ute på en stor mosedekket stein, 100 meter fra veien. (Deilig sommerdag i fjor) Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jo, også har vi hatt sex stående på verandaen og kikke utover i mørket, og liggende på verandaen, samt i hengekøye på verandaen. Alt i boligfelt. Anonymous poster hash: 36e6b...5aa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Det må bli på kjøkkenbenken på bokollektivet da jeg var student! 🙈 Anonymous poster hash: fc361...366
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Tja, det må ha vært da jeg ble slikket under bordet på baren på Hotell Norge i Bergen.... 😉 med trusa på anklene... Galskap! Anonymous poster hash: 7ddfc...892
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Jeg har gjort alt. Utendørssex, sex på kjøkkenet, i dusjen, i bilen, på en gressplen, på jobb... I tillegg er det sex med all slags leketøy og kostymer, trekant osv. Det aller villeste må være min ex som tente på at jeg tisset på ham, samt bleiesex. Det var rimelig spesielt 😂 Anonymous poster hash: 4973c...e96
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Blitt slikket på solseng og i glassheis i syden. Hatt sex i de fleste bygg på gløshaugen (hadde vår egen challenge 😉) Hatt sex i vannet på en veldig folksom og populær strand en søndag i juli. Alt med mannen, vært sammen i 9 år. Nå er sexlivet ganske traust og kjedelig, men antar vi er tilbake igjen når småbarnsperioden blir litt mindre slitsom 😊 Skulle gjerne prøvd meg med damer, fantaserer en del om det til mannens store glede 😛 Anonymous poster hash: 2a6fd...82b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Trekant med to menn. Trekant med en dame og en mann. Analsex. Flere ganger på offentlige steder. Anonymous poster hash: db98d...6c0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 8 menn på en helg... ei venninne og jeg hadde et eksperiment. Anonymous poster hash: c3db2...278
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 En venninne har vært sammen med i flere år en som tente på at begge to prompet når de skulle ha sex. Veldig sært spør du meg. Men hun ble med på det... Jeg har ingen erfaring selv med menn som har sære fetisjer. Han jeg er med liker å sprute sæd på puppene, magen eller rumpa, men det er jo ikke så fryktelig sært har jeg forstått. Veldig ville er vi nok ikke, i hvert fall ikke når jeg leser det andre gjør og har gjort her. Anonymous poster hash: ec4e3...6fb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Blitt slikket på solseng og i glassheis i syden. Hatt sex i de fleste bygg på gløshaugen (hadde vår egen challenge 😉) Hatt sex i vannet på en veldig folksom og populær strand en søndag i juli. Alt med mannen, vært sammen i 9 år. Nå er sexlivet ganske traust og kjedelig, men antar vi er tilbake igjen når småbarnsperioden blir litt mindre slitsom 😊 Skulle gjerne prøvd meg med damer, fantaserer en del om det til mannens store glede 😛 Anonymous poster hash: 2a6fd...82b Oi, det er du som er GløsTøs?? Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 Bare trekant med elsker og elskerinne. Antar jeg er mer eventyrlysten enn noen av de traustere her inne, liker både anal og deepthroating, men har et ganske stort komfortbehov, så alt foregår innendørs og i seng/sofa. Anonymous poster hash: d7288...6f2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #15 Skrevet 7. august 2016 Hatt endel sex med ei venninne , pågikk i mange år. Så fort vi hadde sjansen gav vi hverandre orgasmer . Anonymous poster hash: ee270...6e6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #16 Skrevet 7. august 2016 3kant med 2 menn. 3kant med 2 damer. 5 kant. vi var 2 damer og 3 menn. pisk. dubbel penetration. fisting. anal. hatt sex i ett solarium. slikket rumpehullet til kjæresten min. sex i bil,lastebil,på ferje,på badet til ex svigers, på kino, på jobb, de aller beste og villeste var når jeg fant gpunktet mitt. sprutet ut nesten hele senga. fikk helt sjokk. de var så digg og deilig✌ tror jeg har prøvd de meste😊 jeg elsker sex😙😙 Anonymous poster hash: f5b41...ab4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #17 Skrevet 7. august 2016 Ga daværende kjæreste en blow-job i bilen på E6 Hotellbalkong, ute i skogen osv Anonymous poster hash: 1b7be...557
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 Bli slikket bak et forheng på en hytte med flere folk Fellesdusj på et motell I køya på danskebåten mens et annet par hadde sex i den andre køya (julebord, og det var med sjefen min) Anonymous poster hash: 7764a...a94
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #19 Skrevet 7. august 2016 3kant med 2 menn. 3kant med 2 damer. 5 kant. vi var 2 damer og 3 menn. pisk. dubbel penetration. fisting. anal. hatt sex i ett solarium. slikket rumpehullet til kjæresten min. sex i bil,lastebil,på ferje,på badet til ex svigers, på kino, på jobb, de aller beste og villeste var når jeg fant gpunktet mitt. sprutet ut nesten hele senga. fikk helt sjokk. de var så digg og deilig✌ tror jeg har prøvd de meste😊 jeg elsker sex😙😙 Anonymous poster hash: f5b41...ab4 Hvordan fikk du til DP? Har lyst til å prøve, men er redd det skal gjøre vondt. Anonymous poster hash: 5fe5e...472
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 Herregud, føler meg skikkelig eksperimentell etter å ha lest om det "villeste" dere har gjort. Skal ikke fortelle alt jeg har gjort og fortsatt driver med da... 😬 Og når det gjelder DP. Jeg ELSKER det!! Seriøst dødsdeilig å være fylt opp i begge hull. Den beste stillingen synes jeg da er når ene mannen ligger og jeg sitter oppå han med han inni vaginaen mens han andre står bak meg og tar meg bakfra. MÅ prøves! 😉 Men en fantasi jeg har som jeg ikke har oppfylt enda er å ha sex med 5 menn samtidig. En i hvert hull der nede, en i munnen og en i hver hånd. DA må man føle seg skikkelig fylt opp. Og til slutt ende alt med en bukkake. Har 4 kandidater som vil være med på dette, så mangler bare 1. 😉 Anonymous poster hash: 24d66...564
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #21 Skrevet 7. august 2016 Herregud, føler meg skikkelig eksperimentell etter å ha lest om det "villeste" dere har gjort. Skal ikke fortelle alt jeg har gjort og fortsatt driver med da... 😬 Og når det gjelder DP. Jeg ELSKER det!! Seriøst dødsdeilig å være fylt opp i begge hull. Den beste stillingen synes jeg da er når ene mannen ligger og jeg sitter oppå han med han inni vaginaen mens han andre står bak meg og tar meg bakfra. MÅ prøves! 😉 Men en fantasi jeg har som jeg ikke har oppfylt enda er å ha sex med 5 menn samtidig. En i hvert hull der nede, en i munnen og en i hver hånd. DA må man føle seg skikkelig fylt opp. Og til slutt ende alt med en bukkake. Har 4 kandidater som vil være med på dette, så mangler bare 1. 😉 Anonymous poster hash: 24d66...564 Hva er en bukkake? Anonymous poster hash: 1246b...5df
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #22 Skrevet 7. august 2016 Hva er en bukkake? Anonymous poster hash: 1246b...5df Alle spruter sæd i kvinnens ansikt Anonymous poster hash: 8f08a...c53
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #23 Skrevet 7. august 2016 "en ting til som jeg ikke husker nå..." Altså du husker at du har gjort noe men ikke hva??? Full da eller? Sex i en vaskekjeller i en diger blokk. Øverst bodde det nonner og i etasjene lengst ned psykisk handikappede. Hadde ikke gjort det igjen akkurat. Tok heisen ned i trusa og t-skjorte i tillegg. Ellers har jeg ganske nylig prøvd fisting, slikke i rompa på mannen og hm... en ting til som jeg ikke husker nå. Anonymous poster hash: 36e6b...5aa Anonymous poster hash: 7f869...6b7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #24 Skrevet 7. august 2016 Jeg bruker å ta en sovepille og litt alkohol bli skikkelig borte men holde meg våken, knulle med elskeren min han tar noen bilder og sender meg dagen etter for jeg husker ikke hva som skjedde. Henter han meg på byen oppsøker vi steder hvor folk er for å ha sex. Så da kommer det gjerne flere å knuller meg. Ellers har jeg vært med på det meste. Anonymous poster hash: c3db2...278
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #25 Skrevet 7. august 2016 Tatt mannen min i rompa med dobbel strapon. Anonymous poster hash: 392b6...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå