Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Har på en måte bestemt oss for å skilles, men av praktiske grunner kan vi ikke flytte fra hverandre før etter nyttår. Da har jeg noen mnd å jobbe med. Jeg er heller ikke forelsket, men er villig til å gjøre alt for å finne til bake til ett eller annet mer enn vennskap...for barnas skyld. Vi fungerer nemlig veldig bra sammen som familie, men begjæret og forelskelsen er bortevekk. Det er derfor han ikke vil mer, samt at han ønsker mer frihet. Jeg er mer realistisk og vet at forelskelser ikke alltid varer for evig, men at man likevel kan ha et godt samliv. Et stort problem er at vi ikke har sex, og det er nok for det meste min skyld. Jeg orker ikke sex for bare sexens skyld og trenger nærhet og kos for å få lyst. Mannen vil helst bare hoppe på og tror at det er nok for at jeg skal forvandles til en sexmaskin. Noen innspill? Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Sex er jo ofte limet i et forhold, men her må dere jo møtes på midten. Hva med å få barnevakt og ta dere en tur ut på middag med litt vin, gjerne et litt rolig og romantisk sted. Fortsett kvelden hjemme og ha sex. Lysten kommer ofte etter hvert er min erfaring. Altså sex avler sex. Hvis dere klarer å finne lysten på hverandre igjen vil mye være gjort der. Kyssing og klemming i hverdagen, nesten litt overdrevent til å begynne med, litt klining over oppvasken osv. Det krever en innsats og er ikke alltid like lystbetont, men berøring og intimitet styrker samholdet. Anonymous poster hash: 4e409...708
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Sex er jo ofte limet i et forhold, men her må dere jo møtes på midten. Hva med å få barnevakt og ta dere en tur ut på middag med litt vin, gjerne et litt rolig og romantisk sted. Fortsett kvelden hjemme og ha sex. Lysten kommer ofte etter hvert er min erfaring. Altså sex avler sex. Hvis dere klarer å finne lysten på hverandre igjen vil mye være gjort der. Kyssing og klemming i hverdagen, nesten litt overdrevent til å begynne med, litt klining over oppvasken osv. Det krever en innsats og er ikke alltid like lystbetont, men berøring og intimitet styrker samholdet. Anonymous poster hash: 4e409...708 Men det er det han ikke liker :-( Liker ikke å ta på og liker ikke å bli tatt på. Kun under sexen Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Men det er det han ikke liker :-( Liker ikke å ta på og liker ikke å bli tatt på. Kun under sexen Anonymous poster hash: c42e3...c1b Hadde dere kos, kyssing og nærhet i "gamle dager", da? Den gang dere var forelsket? Hvis han HELT SERIØST mener at manglende sex, manglende forelskelse og manglende frihet er grunn nok til å ende et ekteskap, så tillegger han noen meget flyktige ting veldig stor betydning. Særlig hvis han ikke er villig til å kysse og kose litt for å oppnå mer sex... Eller han lyver. Sannsynligvis har han en annen. (Dessverre...) Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Hadde dere kos, kyssing og nærhet i "gamle dager", da? Den gang dere var forelsket? Hvis han HELT SERIØST mener at manglende sex, manglende forelskelse og manglende frihet er grunn nok til å ende et ekteskap, så tillegger han noen meget flyktige ting veldig stor betydning. Særlig hvis han ikke er villig til å kysse og kose litt for å oppnå mer sex... Eller han lyver. Sannsynligvis har han en annen. (Dessverre...) Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0 Jeg vet at han vært i det minste interessert i en annen, men tror ikke han har vært utro. Den andre er gift på sin side også og hun vil kke noe med min man. Jeg husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen jeg, men jeg kan huske at jeg i eviglangtid nå har bedt om en klem, kos osv Jeg tror ærlig talt at han er i 40års krisa, men det nekter han for. Vi hadde til og med en "sexplan" for å få meg i gang igjen og gledet oss til det, men nå sånn helt ut av det blå har han forandret mening og sier at vi har forsøkt så mange ganger før at det ikke er noen vits i, men vi har aldri hatt en konkret plan før...vi skulle til og med parrterapi for å se om det kunne hjelpe noe Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg vet at han vært i det minste interessert i en annen, men tror ikke han har vært utro. Den andre er gift på sin side også og hun vil kke noe med min man. Jeg husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen jeg, men jeg kan huske at jeg i eviglangtid nå har bedt om en klem, kos osv Jeg tror ærlig talt at han er i 40års krisa, men det nekter han for. Vi hadde til og med en "sexplan" for å få meg i gang igjen og gledet oss til det, men nå sånn helt ut av det blå har han forandret mening og sier at vi har forsøkt så mange ganger før at det ikke er noen vits i, men vi har aldri hatt en konkret plan før...vi skulle til og med parrterapi for å se om det kunne hjelpe noe Anonymous poster hash: c42e3...c1b Når de skifter mening rett ut av luften er det garantert fordi det har skjedd noe nytt. Det er ikke hans egen indre prosess som har tatt et kvantesprang, men noe utenfor ham selv. Dessverre... Han har nok fått napp og litt mer. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Når de skifter mening rett ut av luften er det garantert fordi det har skjedd noe nytt. Det er ikke hans egen indre prosess som har tatt et kvantesprang, men noe utenfor ham selv. Dessverre... Han har nok fått napp og litt mer. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0 Det er godt mulig at han har fått napp, men skal et napp ødelegge for en hel familie? Jeg synes han er så ufattelig umoden...uansett og det er ett napp eller om det er ønsket om å være fri.. Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Det er godt mulig at han har fått napp, men skal et napp ødelegge for en hel familie? Jeg synes han er så ufattelig umoden...uansett og det er ett napp eller om det er ønsket om å være fri.. Anonymous poster hash: c42e3...c1b Ønsket om å være fri er jo ikke et "ekte" ønske. Det er jo bare kamuflasje for et ønske om å ligge med flere/andre enn kona. Selvsagt er det egoistisk. Og løgnene er det mest egoistiske, der han altså later som om det er "forelskelse mangler" eller "sex mangler". For da legger han det jo over på kona: hvis bare hun gjør noe annet eller er litt annerledes, så kunne dette ha vært ordnet. Mens sannheten er at han vil skilles fordi han er utro og kåt. Og selv har valgt å være det. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Ønsket om å være fri er jo ikke et "ekte" ønske. Det er jo bare kamuflasje for et ønske om å ligge med flere/andre enn kona. Selvsagt er det egoistisk. Og løgnene er det mest egoistiske, der han altså later som om det er "forelskelse mangler" eller "sex mangler". For da legger han det jo over på kona: hvis bare hun gjør noe annet eller er litt annerledes, så kunne dette ha vært ordnet. Mens sannheten er at han vil skilles fordi han er utro og kåt. Og selv har valgt å være det. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0 Ja, innerst inne tror jeg det du skriver stemmer..Og jeg tror han ikke vil fortelle sannheten fordi han ikke vil være den store stygge ulven som ødelegger fordi han vil ligge rundt og å være "fri". I stedet for legger han all skyld på meg og det vil jeg ikke ha noe av. han burde legge kortene på bordet og fortelle akkurat hvordan det er. Møkkamann.. Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Ja, innerst inne tror jeg det du skriver stemmer..Og jeg tror han ikke vil fortelle sannheten fordi han ikke vil være den store stygge ulven som ødelegger fordi han vil ligge rundt og å være "fri". I stedet for legger han all skyld på meg og det vil jeg ikke ha noe av. han burde legge kortene på bordet og fortelle akkurat hvordan det er. Møkkamann.. Anonymous poster hash: c42e3...c1b Syns du skal klemme det ut av ham. Få ham inn til familieterapeuten og still ham til veggs. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Syns du skal klemme det ut av ham. Få ham inn til familieterapeuten og still ham til veggs. Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0 Ja, vi skal til familieterapauten. Hvordan får jeg han / henne til å skvise det ut av ham? Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Ja, vi skal til familieterapauten. Hvordan får jeg han / henne til å skvise det ut av ham? Anonymous poster hash: c42e3...c1b Still spørsmål og ikke gi deg før du får et skikkelig svar. Du merker jo fort om svaret er løgn. Hvis han f eks sier "det mangler forelskelse", så spør du selvsagt hvorfor han ikke vil være med på å bygge den opp igjen. Sier han "det mangler sex", kommer jo sexplanen deres opp. Da må han forklare seg mht hvorfor han nekter deg kos og nærhet, når han vet at det ville ha gitt ham sex. Sier han "det mangler frihet", så må du jo gå ham videre inn på klingen om hva han ville ha brukt mer frihet til, hvorfor han ikke kan gjøre de samme tingene som gift, og hvordan han egentlig så for seg et liv med kone og barn? Alle vet jo at frihet ikke akkurat henger sammen med forpliktelser. Og hvordan ser han for seg at DIN frihet skulle kunne leves ut? Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Og selvsagt må du følge opp hvorfor han syns sånne små, vage, ullene begrunnelser som "for lite forelskelse" burde være utslagsgivende for barnas framtid? Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 Og selvsagt må du følge opp hvorfor han syns sånne små, vage, ullene begrunnelser som "for lite forelskelse" burde være utslagsgivende for barnas framtid? Anonymous poster hash: 4cfb1...ba0 Takk for svar..Bah...jeg føler at jo mer jeg leser svarene og jo mer jeg skriver selv jo mindre liker jeg ham og jo mer vil jeg også ut av ekteskapet. Dust! Anonymous poster hash: c42e3...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå