Gå til innhold

Jeg blir ubrukelig i fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det et helt utrolig. I en alder av snart 40 år klarer jeg ikke begrense meg ☹️ Har nå gitt beskjed til mannen min, at han må nekte meg og dra på fest.

Jeg blir så full, og ender opp sikkert med og gjøre noe dumt. Det værste er at jeg får blackout 😔 3 ganger jeg har festet i år, og skjedd alle tre gangen. Går med angst lignende følelse i flere dager etterpå. Skulle så gjerne vist hva jeg har gjort og sagt de timene jeg ikke husker. Men nå er det slutt!

No more party for this girl.

Skjønner ikke de som synes det et så stas og bli så fulle at de ikke husker noe. Jeg er så flau. Og synes det er helt forferdelig og måtte si til mannen at jeg ikke husker de siste timene. Hvem vet hva som har skjedd !!!!

Anonymous poster hash: 9c538...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig har du bare snøvlet litt og ikke sett så veldig sjarmerende ut, muligens vært mer fjollete enn du pleier. Hvis du drikker så sjeldent er det tydelig at du ikke kjenner din egen grense. Enten må du ta deg sammen og begrense deg. Altså holde telling, sette en maksgrense på antall vinglass for eksempel og drikke sakte. Min erfaring er at om det første glasset går saaakte så klarer jeg å begrense meg bedre enn om jeg det går ned i en slurk. Da kjenner man bedre hvordan alkoholen virker i kroppen. Alternativet er jo å ikke dra på fest eller å holde seg helt edru. Hilsen en som var som deg før og har klart å bryte mønsteret.

Anonymous poster hash: 8bc63...f52
Skrevet

Jeg blir sånn av alkohol som er sterkere enn vin, så jeg tok et fornuftig valg for et par år siden om at jeg aldri skal drikke noe annet enn øl og vin. Da klarer jeg meg uten å bli snydens med blackout og sånn.

Anonymous poster hash: 7bcfd...29e

Skrevet

Tror nok jeg bare må gi meg selv forbud på festing, får være den son kjører eller hjemme med barna 😑

Velger og tro jeg oppfører meg bra, men er så kjedelig og ikke huske.

Anonymous poster hash: 9c538...827

Skrevet

Akkurat dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv! Var ute senest i går. Var i bryllup, og nok en gang har jeg en del blackouts. Er forresten 33 år.

Skrevet

Akkurat dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv! Var ute senest i går. Var i bryllup, og nok en gang har jeg en del blackouts. Er forresten 33 år.

Skrevet

Jeg vet hvor mange enheter jeg tåler før jeg blir for full, så jeg bestemmer meg på forhånd for hvor mange enheter jeg skal drikke. Det fungerer utmerket.

Skrevet

Jeg kan også ende opp med blackout så altfor lett. Heldigvis har jeg fått høre igjen og igjen at jeg ikke virket så altfor full eller at jeg bare er Søt" og ikke masete når jeg er full. Det er betryggende. Men - jeg prøver å holde meg til det Overlord skriver. 

Anonymous poster hash: 26fd5...f21
Skrevet

Du er tørst og du drikker for mye. Du liker å drikke og du drikker deg full. Det er mange som har det sånn, deriblant jeg, så vi to må være litt forsiktige med alkohol så vi ikke blir alkiser.

Anonymous poster hash: e3987...14c

Skrevet

Det er ikke sjarmerende med snydens fulle folk på over 40 år. Jeg har vært der mange ganger selv, og har også bestemt meg for at jeg ikke gidder det der no mer. Det er direkte flaut nå.

Anonymous poster hash: a3569...7ec

Skrevet

Kjenner forresten ei på denne alderen, som alltid drikker seg så dritings. Og som aldri husker noe. Hun snakker om det som om det fortsatt er kult, noen ingen andre enn henne selv synes. Det er mye hennes oppførsel i fylla, som har åpnet mine øyne. Og det er derfor jeg ikke vil oppføre meg slik selv. Jeg ser hvordan andre reagerer på henne, og det er pinlig....

Skrevet

Det er ikke sjarmerende med snydens fulle folk på over 40 år. Jeg har vært der mange ganger selv, og har også bestemt meg for at jeg ikke gidder det der no mer. Det er direkte flaut nå.

Å være full er ikke sjarmerende uansett alder!

Anonymous poster hash: a68ac...a22

Skrevet

Drikker du sprit?

Jeg drikker kun øl og vin og da går det helt fint. Dvs jeg drikker meg aldri full. Jeg hater følelsen dagen etterpå. Sluttet å drikke sprit tidlig i tjueårene, for jeg ble helt tullete av det.

Skrevet

Anonym bruker, on 08 Aug 2016 - 14:11, said:

Å være full er ikke sjarmerende uansett alder!

Det er sant. Men jeg synes det er enklere å unnskylde de i 20-åra, enn de som er dobbelt så gamle, som ramler snydens rundt.... Anonymous poster hash: a3569...7ec
Skrevet

Jeg blir som deg om jeg drikker sprit, så etter at barna ble til, har jeg ikke rørt sprit.

Vin går veldig bra, da blir jeg evt veldig dårlig før jeg blir full.

Synes ikke det er gøy å være full så drikker lite :)

Anonymous poster hash: 12e80...660

Skrevet

Syns ikke drittfulle russ er noe bedre eller mer elegant, akkurat.

Anonymous poster hash: 337da...c2e

Skrevet

Jeg klarer ikke å begrense meg hvis jeg er i godt humør.. Drikker svært sjelden alkohol, men hvis jeg for en gangs skyld slår meg løs, så blir jeg skrottsjuk hver gang! Nærmer meg 40 med stormskritt, og skammen stiger for hver gang jeg blir full og dårlig. Huff...

Anonymous poster hash: c7a96...133

Skrevet

Ta med en vin og ikke drikk mer enn den! Drikk masse vann mellom hvert glass vin.

Anonymous poster hash: 890ed...b23

Skrevet

Da har du et alkoholproblem ja. Hvis du ikke klarer å begrense seg er det kanskje best å holde seg helt unna.

Anonymous poster hash: 147d0...626

Skrevet

Ta med en vin og ikke drikk mer enn den! Drikk masse vann mellom hvert glass vin.

Anonymous poster hash: 890ed...b23

Drikke en HEL flaske vin!??! Da hadde jeg vært snydens.

Ikke rart folk blir alkoskadd i dette landet om rådet om måtehold er å drikke en hel flaske vin...

Skrevet

Drikke en HEL flaske vin!??! Da hadde jeg vært snydens.

Ikke rart folk blir alkoskadd i dette landet om rådet om måtehold er å drikke en hel flaske vin...

Vin har svært ulik prosent. Jeg kjenner meg igjen, jeg sliter ikke med å begrense meg egentlig. Jeg bare glemmer meg fullstendig bort når jeg prater og har det kjekt. Blir aldri for full på byen med dansing, men gjerne på julebord etc. der en sitter i ro og prater og påfyll kommer av seg selv. Jeg er ellers også slik som må gjøre en ting av gangen, om ting kan kombineres klarer jeg kun ha fokus på den ene. Det er veldig ubehagelig når det skjer, neste julebord har jeg  bestemt meg for å kun drikke hvitvin. 

Anonymous poster hash: 9cdd0...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...