Gå til innhold

Gran canaria om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare vært på GC om vinteren, lurer på å bestille en tur neste sommer. Noen med erfaringer med GC om sommeren? Som kan anbefale et hotell kanskje?😊 Barna er 10 og 12.

Anonymous poster hash: 77985...8bd

Skrevet

😊🌞🌴

Anonymous poster hash: 77985...8bd

Skrevet

GC er nydelig på sommeren. Det kan absolutt bli varmt, men luften er tørrere enn Middelhavet.Alltid litt bris fra havet.

Reiser dere i juni/juli, så er det ikke så mye turister.I august har de fleste ferie, så da er det mye folk.

Skrevet

På sommeren kan du dra til Spania da? Eller andre land som er nærmere. Kortere flytur og mange fine steder 😍👌🏻

Anonymous poster hash: f04a2...cc1

Skrevet

Er på GC nå. Helt fantastisk. 😊

Kan anbefale Sunwing i Arguineguin.

Anonymous poster hash: e2aaa...7d1

Skrevet

GC om sommeren er like fint som resten av året. Men man må like varme. Det er veldig varmt og kan fort bli klamt. Da vi var der på sommeren i fjor var det så varmt at alt vi kunne gjøre var å bade. Prøvde oss på utflukt en dag og svetten rant av både voksne og barn hele dagen. Barna var røde i ansiktet og veldig svette. Det var nok veldig klamt for to av nettene regnet og lynet det skikkelig.

Jeg syns april er den beste måneden på GC. Men de fleste måneder er bra.

Anonymous poster hash: d4de5...5b3

Skrevet

GC er flott om sommeren! Varmt, men ikke uholdbart!

Men jeg ville holdt meg langt unna sunwing i Arguinegin, som ble anbefalt over! Ville faktisk holdt meg unna Arguinegin i det hele tatt - makan til kjipt sted!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...