Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #26 Skrevet 7. august 2016 Hun kjøres til skolen. Vi er ikje på tur i regnvær. Hun blur av og til ed på tur, men ikje i regnvær. Anonymous poster hash: eed1c...b1e Hvorfor i all verden kjører du en så stor unge til skolen? Og hvorfor lærer dere ikke ungene å være ute i regnet? Kjøp skikkelig klær til hun/de, og ta de med ut uansett vær. Du virker som en tafatt mor som ikke stiller krav og lærer barnet/barna skikkelig opp til å bli selvstendig . Anonymous poster hash: fa38f...a41
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #27 Skrevet 7. august 2016 Leke? 6. Klassing? Kan ikke si vi lekte så mye i friminutt på skolen i 6. Klasse altså. Vi stod under tak og snakket, eller gikk rundt skolen i ei klynge... Anonymous poster hash: 31fbf...6e5 Her leker 6 og 7 klassingene på skolen ennå. Heldigvis. La barn være barn. De spiller fotball, volleyball , basketball, gjemsel osv . Anonymous poster hash: fa38f...a41
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #28 Skrevet 7. august 2016 Leke? 6. Klassing? Kan ikke si vi lekte så mye i friminutt på skolen i 6. Klasse altså. Vi stod under tak og snakket, eller gikk rundt skolen i ei klynge... Anonymous poster hash: 31fbf...6e5 Det gjorde vi når vi var 11, det gjør min 12 år gamle datter og hennes venner og. Mange 6 klassinger som leker altså Anonymous poster hash: 4b36c...ef3
Serepta Skrevet 7. august 2016 #29 Skrevet 7. august 2016 Går hun ikke til skolen da? Gode allværsklær er et must når man bor i Norge. Eldste her skal opp i 7 nå, og jeg tror jeg har sett samtlige (gutter og jenter) med allværsjakke. De har selvsagt bukse også, og er ofte på tur med skolen hvor det står at de må ha på eller med vanntette klær. Det trenger ikke være klamt gummiert regntøy, det finner mye bra i gore tex.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #30 Skrevet 7. august 2016 Hvorfor i all verden kjører du en så stor unge til skolen? Og hvorfor lærer dere ikke ungene å være ute i regnet? Kjøp skikkelig klær til hun/de, og ta de med ut uansett vær. Du virker som en tafatt mor som ikke stiller krav og lærer barnet/barna skikkelig opp til å bli selvstendig . Anonymous poster hash: fa38f...a41 Hun blir kjørt til skolen pga en ryggskade som gjør at hun ikke kan bære sekken så langt.....25 minuters gåtur hver vei. Det har ingen ting med mine egenskaper som mor å gjøre. Anonymous poster hash: eed1c...b1e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #31 Skrevet 7. august 2016 Hun blir kjørt til skolen pga en ryggskade som gjør at hun ikke kan bære sekken så langt.....25 minuters gåtur hver vei. Det har ingen ting med mine egenskaper som mor å gjøre. Anonymous poster hash: eed1c...b1e Hva med sykkel? Anonymous poster hash: 3bfe5...45e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #32 Skrevet 7. august 2016 Hva med sykkel?Anonymous poster hash: 3bfe5...45e Hun har ett korsett som går så langt ned på hofter og bekken at sykling er uaktuelt. -desverre. Anonymous poster hash: eed1c...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå