Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk❤❤ Kan ikke fatte at tiden endelig var inne😄 Da får man bare satse på at det går like knirkefritt som sist!! Første pp med solvipack dere, jeg tror absolutt det er grunnen til positiv graviditetstest 😄😄 Lykke til til deg! Håper den er positiv ❤❤

Annonse

Tusen takk❤❤ Kan ikke fatte at tiden endelig var inne😄 Da får man bare satse på at det går like knirkefritt som sist!! Første pp med solvipack dere, jeg tror absolutt det er grunnen til positiv graviditetstest 😄😄 Lykke til til deg! Håper den er positiv ❤❤

Hva er solvipack?

Testa i dag tidlig med billigtester fra eBay , det var den siste jeg hadde. Tror muligens den er svak positiv, kan skinte en strek, men kan og bare være mine øyne som vil se en strek og. Kjøpte RFSU test på butikken i dag, tester i morgen tidlig igjen... 👍

Nydelig! GRATULERER! Når har du mens termin? Min er 9 mai.

Flytter du inn på 1 trimester? Der finner du mai klubben.

Tusen takk❤❤ Mamma fikk nyheten i bursdagsgave i dag. Masse snørr og tårer på hele gjengen ❤❤ Jeg har mens termin 30 april. Så jeg bør vel være med i begge mnd'ne da😂 Fikk forje en uke før men ikke sikkert det blir slik nå. Gratulerer så masse masse masse❤❤❤

Annonse

Googla litt i går, og utrolig mange som har slitt lenge (år) har blitt gravide med solvipect.. Men husk å test etter el, for det tynner ut slimet så bør slutte med engang eltester er negativ ellers KAN (ikke at det gjør, men kan) egget få vansker med å feste seg :)

Samme som med grapefruktjuice da egentlig. 😃Funker jo og på samme måte. Er jo verd et forsøk, har den hostesaften stående her hjemme, så om ikke det klaffer denne på, så skal jeg sannelig prøve neste pp😃

Og vi hopper over i pp3, Flutili :)

Her kom tr to dager før forventet, merkelige saker! Den pleier å være veldig presis. Om eggløsning skjedde for 14 dager siden skjønner jeg godt det ikke ble noe, døra var lukket og låst etter dette gyn.besøket. Satser på bedre lykke denne PP 😊

Jeg skjønner ikke kroppen min. Har spottet innimellom siden i går (mest under trening egentlig), så plutselig stopper det helt opp. Har murringer i rygg/nedre mage, har fått sånne nupper rundt brystvortene som ser ut som kviser sånn plutselig? Ømme brystvorter og ganske trøtt. Har ikm torsdag og testene hittil har vært negative / veeeeeeldig svak/skyggestreker? Noen andre som har spottet men fortsatt vært gravid?

Og vi hopper over i pp3, Flutili :)

Her kom tr to dager før forventet, merkelige saker! Den pleier å være veldig presis. Om eggløsning skjedde for 14 dager siden skjønner jeg godt det ikke ble noe, døra var lukket og låst etter dette gyn.besøket. Satser på bedre lykke denne PP 😊

Forbaska, håper vi har bedre hell neste pp begge to. 👍

Blir med dere her! Positiv EL-test 21. og 22. august. IKM på lørdag. Kjenner selvsagt på et helt HAV av symptomer og klør etter å teste... Men det kan godt være at kroppen min bare har hormonfest deluxe ettersom dette er pp1 og jeg sluttet på p-piller 1. august 😊 Krysser fingrene bittelitt likevel!

Tirsdag var kanskje litt tidlig å teste da ja. Jeg svir av første testen i morgen tidlig tenker jeg. Klarer ikke vente helt til lørdag 😜 Hvilke symptomer har du? Jeg har litt småstikking i magen, hodepine og stråling i lysken. Håper vi får positiv test på lørdag begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...