GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 29:

Tirsdag 30:

Onsdag 31: Flutili pp 4

Torsdag 1:

Fredag 2:

LĂžrdag 3:

SĂžndag 4:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag 1 :) PP2.

Tror sjangsene for fulltreffer denne mnd er sÊrdeles smÄ. Har time til GU mandag fÞr forventet egglÞsning torsdag. Skal pÄ oppfÞlging ift celleforandringer og ut fra brev kan det se ut til at vevsprÞver skal tas. Det gjorde de sist og, og da blir det litt "hviletid" der nede i ettertid ;) En skal vel helst unngÄ "tull og tÞys" i tiden fÞr GU og?

Anonymous poster hash: efa38...4e0

Skrevet

Tror jeg passer inn her?

Ikm 29 aug og eggelĂžsning 16 aug.

Vi prĂžver Ă„ kose oss ekstra disse dagene :)

Skrevet

Hadde egglÞsningssmerter i gÄr, positiv el-test i dag, i fÞlge egglÞsningskalkulatoren her inne, skal EL vÊre den 17.

Noen som har god peiling pÄ sÄnt som vet ca nÄr EL befinner seg hos meg, er jo noen dager til den 17. Ville nesten tro jeg fikk EL noe fÞr det?

Skrevet

Hadde egglÞsningssmerter i gÄr, positiv el-test i dag, i fÞlge egglÞsningskalkulatoren her inne, skal EL vÊre den 17.

Noen som har god peiling pÄ sÄnt som vet ca nÄr EL befinner seg hos meg, er jo noen dager til den 17. Ville nesten tro jeg fikk EL noe fÞr det?

EL kan skje inntil 48 timer etter testen har blitt negativ. Noen kan ha positive tester over flere dager, sÄ det er umulig Ä si nÄ nÄr din egglÞsning er.

Anonymous poster hash: 6db7b...966

Skrevet

Skulle Þnske jeg visste nÞyaktig nÄr EL var hver mnd...

Skrevet

Har en haug med el-tester fra ebay, 😜men man fĂ„r egglĂžsning innen 48 timer etter testen er blitt negativ igjen,ble det skrevet over her av anonym. men hvordan hvite akkurat nĂ„r det skjer? Positiv test pĂ„ morgenen i dag igjen og negativ nĂ„ i kveld. SĂ„ innen de neste to dĂžgnene sĂ„ skal jeg da ha egglĂžsning da. Har hatt el-smerter i hele dag, slipper egget nĂ„r smertene slipper taket? Eller er det helt umulig Ă„ vite nĂžyaktig ?

Skrevet

Har en haug med el-tester fra ebay, men man fÄr egglÞsning innen 48 timer etter testen er blitt negativ igjen,ble det skrevet over her av anonym. men hvordan hvite akkurat nÄr det skjer? Positiv test pÄ morgenen i dag igjen og negativ nÄ i kveld. SÄ innen de neste to dÞgnene sÄ skal jeg da ha egglÞsning da. Har hatt el-smerter i hele dag, slipper egget nÄr smertene slipper taket? Eller er det helt umulig Ä vite nÞyaktig ?

Temp i tillegg da finne du den dagen du har el. Tempem stiger meg 0,2 til 0,5  og da har egglÞsningen vert.

Anonymous poster hash: b03c3...a1d

Skrevet

HĂžrer ikke til gruppen her, men ville bare spĂžrre om hvorfor det er viktig Ă„ vite nĂžyaktig nĂ„r egglĂžsning er? SĂ„ lenge man fĂ„r lagt inn aksjer i forveien/samme dag har det vel lite Ă„ si nĂžyaktig nĂ„r egget slipper? 😋

Skrevet

Da har jeg vÊrt pÄ kontroll hos gynekologen. Ingen vevsprÞve denne gang, kun utskrapning av livmorhals, og godkjenning til Ä prÞve pÄ baby denne perioden ogsÄ! Tror sannelig samboeren ble litt glad han og :) Blir ingen prÞving i dag, og i morgen skal samboeren pÄ kurs med jobben og overnatter hos sine foreldre etter det. Han reiser med tog pÄ jobb tiiidlig hver morgen, sÄ pÄ dager med kveldsmÞter osv blir han til foreldrene :) SÄ fÄr vi hÄpe egglÞsning blir pÄ torsdag som normalt (jeg tester ikke), da skal vi rekke Ä fÄ prÞvd ;) Ikke for det, gynekologen pÄpekte at gjennomsnittstiden for Ä bli gravid er 6 mnd. .

Skrevet (endret)

HĂžrer ikke til gruppen her, men ville bare spĂžrre om hvorfor det er viktig Ă„ vite nĂžyaktig nĂ„r egglĂžsning er? SĂ„ lenge man fĂ„r lagt inn aksjer i forveien/samme dag har det vel lite Ă„ si nĂžyaktig nĂ„r egget slipper? 😋

Bare lurer.

Virker bare som det er veldig mange som har stÄlkontroll pÄ hvilken dag egget slipper, sÄ lurer bare pÄ om det er noen sikre tegn ...

Aksjer blir det hver dag i disse perioder, 👍

Endret av Flutili
Skrevet

Bare lurer.

Virker bare som det er veldig mange som har stÄlkontroll pÄ hvilken dag egget slipper, sÄ lurer bare pÄ om det er noen sikre tegn ...

Aksjer blir det hver dag i disse perioder, 👍

Da mÄ du tempen, der finne jeg egglÞsningen.

Skrevet

Da mÄ du tempen, der finne jeg egglÞsningen.

MĂ„ teste ut det neste pp om det ikke klaffer denne pp.

Skrevet

Sklei over i uke 35 nÄr jeg fikk ELslim 3 DPO. IKM 29.aug, 2PP :)

Skrevet

Blir spennende Ă„ se om det klaffer for oss denne mnd da😀HĂ„per det blir flere positive tester her inne. 👍

Skrevet

Hei jenter! melder meg inn her :D Fikk positiv EL test i dag og hoppet til kĂžys! har hatt svĂŠrt ustabile sykluser i det siste, sĂ„ hĂ„per virkelig spira sitter etter et par runder i hĂžyet i dag og i morgen! Noen erfarne EL-testere her som kan fortelle meg litt mer om NÅR man optimalt sett bĂžr ha sex for Ă„ fĂ„ det til Ă„ sitte? Vi har inne i pp 5

Skrevet

Hvor nĂŠrme ikm tester dere?

Skrevet

Jeg kommer ikke til Ă„ teste fĂžr etter IKM. IKM er 1.sept, og vi reiser pĂ„ hytta den dagen. Kanskje vi tester dagen etter IKM, eller to dager etter. Vi fĂ„r se hvor spente vi evt blir ;) Selv har jeg liten tro pĂ„ denne perioden, det ble lite prĂžving pga denne gynekolog-timen, og jeg kjente ikke noe til egglĂžsningssmerter. Men nĂ„r jeg begynner Ă„ tenke etter sĂ„ vet jeg ikke om jeg kjenner det hver mnd?.. Åh, det blir spennende nĂ„r det nĂŠrmer seg :)

Skrevet

Slenger meg med dere. Hadde positiv egglĂžsningstest 14 og 15 og ikm 29/8. HĂ„per av hele mitt hjerte at dette er vĂ„r mnd😊. 23 prĂžveperiode og fĂžrste runde med solviepack. HĂ„per det kommer masse positive graviditetstester her inne😊

Skrevet

Satser pĂ„ dette er mnd for oss alle sammen 👌Ønsket er stort ❀

Skrevet

Huff.. NÄ er det kun 6 dager til ikm om den kommer 14 dager etter egglÞsning denne mnd. Har sÄ lyst til Ä teste i vildensky men er fortsatt tidlig. Tom for billig tester og kun en cb igjen. Er disse cb'digitale like bra som billigtestene? HÄper sÄ indelig pÄ at det sitter denne gangen men null symptomer..

Skrevet

Har og lyst til Ä teste, har 3 billigtester, mÄ smÞre meg med tÄlmodighet litt til.

Skrevet

Jeg er ikke sĂ„ gira pĂ„ denne testinga, men er veldig spent pĂ„ om tr kommer eller ikke pĂ„ torsdag. Heldigvis blir det ei travel helg og en travel start pĂ„ neste uke 😅 Forrige PP ble jeg og innmari irritert (pms) et par dager fĂžr IKM, sĂ„ en tydelig pekepinn kan jo komme allerede tirsdag 😉

Skrevet

*smÞre smÞre smÞre seg med tÄlmodighet* Spennende!!Tror dere en CB digital slÄr ut i morgen 4 dager fÞr ikm?

Skrevet

Ja det tror jeg. Morgen urin

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...