Gå til innhold

Topp/BH med litt padding til 12-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 12-åring har startet å utvikle bryster. Brystknoppene er små ennå, men store nok til at de er godt synlige under inntilsittende klær. I tillegg sier hun at de er ømme og ønsker en topp/bh med litt padding for å lindre litt på ømheten. BH'er i minste str er for store, så jeg håper at noen av dere har gode tips å komme med til hvor jeg kan få tak i dette:-)

Anonymous poster hash: d9590...215
Skrevet

Har dere prøvd sånn vanlig topp alla sportsbh? Det holdt her, når de begynte og komme og alt var vondt. Nå har hun bryster og må ha vanlig bh, men brukte topp frem til det ikke var pent lenger

Anonymous poster hash: 6ca85...f04

Skrevet

Har dere prøvd sånn vanlig topp alla sportsbh? Det holdt her, når de begynte og komme og alt var vondt. Nå har hun bryster og må ha vanlig bh, men brukte topp frem til det ikke var pent lenger

Hun har vanlige topper uten padding, ikke sportsbh. Har de sportsbh for barn med padding? Damestr blir dessverre for stort. 

Skrevet

Hun har vanlige topper uten padding, ikke sportsbh. Har de sportsbh for barn med padding? Damestr blir dessverre for stort. 

Forresten er det ikke så pent når brystknoppene er så synlige at hun ikke kan bruke enkelte overdeler pga det. Jeg ønsker overhodet ikke å seksualisere en 12-åring, men jeg synes ikke at det er greit at det nesten ser ut som om hun er naken oventil pga synligheten når hun går med feks en singlet. Det synes veldig godt gjennom tøyet.

Skrevet

Cubus har noen som er små i størrelsen. Derfra har min 12-åring

Anonymous poster hash: 9cedc...94d

Skrevet

Åh ok. Tenkte på vanlig topper uten noe ekstra.

Skrevet

Lindex har en egen serie for tenåringer som begynner å få pupper, ville kikket der :)

Anonymous poster hash: bb8e1...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...