Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Har aldri smakt det! Mannen sier det smaker litt medisin, men på en litt god måte 🤔 Bør jeg prøve? Er den veldig sterk? Blåmuggost kaster jeg opp av. Og denne er vel en slags muggost? Anonymous poster hash: 06600...38a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Ørevoks Anonymous poster hash: 60c73...f84
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Er altetende, men spyttet ut gamalost da jeg ble overtalt til å prøve. Det smakte...møkk! Har ikke spist bæsj altså, men kan tenke meg at det smaker omtrent sånn. Er ellers ikke kresen, spiser andre spesielle oster og rakfisk osv osv. Styr unna Anonymous poster hash: 03e50...b66
soleia Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Ørevoks Anonymous poster hash: 60c73...f84 Ja, der sa du det! Synes gamalost smakar forferdeleg. Fekk det ein gang eg hadde tannverk, fordi dei meinte det skulle hjelpe, men du hendelse, det gjorde lidinga enno verre! (men spør du mor mi og far min, så likar dei det veldig godt. Dei et det gjerne med sirup under)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Det smaker rett og slett gammel ost. Altså ikke bare gammel, men veldig, veldig, veldig, veldig gammel - så gammel at det minner mer om møkk (som en annen skrev) enn ost. Anonymous poster hash: 7c971...86a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Jeg har kun smakt det én gang som jeg husker, på selveste Gamalostfestivalen, og jeg synes ikke det var såå ille. Smakte litt som en kjip ostepop, om man lar den ligge lenge, og suger ut alt saltet. Og mye mildere smak enn ostepop, selv om smaken virkelig "satt" seg i munnen. Ikke noe jeg har kjøpt etter det, og jeg har aldri fått det servert heller, og sistnevnte er det vel gjerne en god grunn til. Anonymous poster hash: 5ec78...e65
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Det smaker dritt. Helt på høyde med rakfisk og surstrømning.. Mulig verre. Anonymous poster hash: 16e00...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå