♥Mammi-04&09♥ Skrevet 4. august 2016 #1 Del Skrevet 4. august 2016 Hei Jeg er en jente på 35 år som har jobbet i barnehage nå i snart 9 år. Har jobbet litt som dagmamma våren 2014. Jeg jobber nå 50% i en fantastisk barnehage i Asker og kunne veldig gjerne tenke meg å passe et barn eller to på de dagene jeg ikke jobber. Jeg kan passe i Asker, Bærum og også Oslo området.. men da i sør, retning bærum.. Jeg har veldig gode referanser. Jeg er ellers ei superblid jente som er veldig glad i barn og har mye pågangsmot. Er kreativ og elsker å lage mye gøy sammen med barna. Syns det er kjempegøy å handle inn diverse utstyr og planlegge hva fint vi kan lage sammen og gi til mamma,pappa og besteforeldre.. Selv tegner og maler jeg ganske mye. Er glad i å være ute, så blir mye turer på oss Er superkoselig og ta med noen vedkuber på en kald vintersdag og ake litt og kose seg, og så fyre opp et varmt og deilig bål og grille noen pølser på.. Det er alltid koselig. Er glad i musikk og liker å synge med de små. Holde litt samlinger,danse litt, lese en god en god bok og bare kose oss og le sammen.. Jeg liker å gjøre det litt sånn som vi har det i barnehagen, sette opp en ukeplan, og følge gode rutiner. Det er viktig for meg å skape et varmt og godt miljø. Liker det veldig når vi har det litt hjemmekoselig, nyte dagene sammen og la barna utvikle sine ferdigheter og oppdage nye spennende ting.. Jeg har gjennom barnehage har årlig førstehjelpskurs. Men har også blitt medlem av Røde Kors Hjelpekorpset. Så i September og utover så får jeg ganske mye mere opplæring innenfor førstehjelp enn det man får som ansatt i barnehage. Som er et stort pluss Om det er noen der ute som trenger dagmamma to,tre ganger i uken, så er det bare å si i fra. Jeg kommer selvfølgelig til intervju, så du får hilse på meg. Jeg er også selv mamma. Mamma til to barn i alder 7 og 12 år. Send meg mail på [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144286883-dagmamma-40-50-askerb%C3%A6rum-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå