Gå til innhold

Kan jeg bruke denne til å frakte katten i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal få oss katt å har ca 30 minutter å kjøre etter vi har hentet den.

Kan jeg frakte katten i denne?

Eller må jeg kjøpe sånt stort kattebur?

Dette er den eneste gangen pusen skal være med i bil,ettersom jeg ikke har bil selv.

Så litt kjedelig å bruke masse penger på ett bur jeg bare kommer til å få bruk for en gang.

Anonymous poster hash: 3593c...a08
Skrevet

Er det en kattunge?

Skrevet

Vi har en sånn kjøpt på Rusta og den funker fint, men jeg vet ikke om den er så trafikksikker. Et reisebur koster rundt 2-300kr, og katten skal vel til dyrlegen og sånt? Da er det vel greit å ha bur selv om dere ikke skal kjøre så mye?

Anonymous poster hash: 66616...2b0

Skrevet

Er det en kattunge?

Ja :)

Skrevet

Ja :)

Vil tro det går helt fint.

Vi hadde vår kattunge på fanget da vi hentet 🙈

Anonymous poster hash: 08d48...745

Skrevet

Det er påbudt og sikre hunder i bil så vil tro og håpe det gjelder katter og. Den der tar ingenting hvis dere kræsjer...

Anonymous poster hash: bdd51...baf

Skrevet

Kjøp et vanlig bur. Regner med at du skal ha den med deg til dyrlegen en gang i året i hvert fall for sjekk og vaksiner

Anonymous poster hash: b694e...6b2
Skrevet

Et reisebur koster 200,- på Europris. Har man ikke råd til litt utstyr til katten, bør man ikke skaffe katt. Hva gjør du hvis katten blir syk? Veterinær er ikke billig. Den bør vaksineres (2 besøk i løpet av 1 mnd) og samtidig chippes/øremerkes og evt få resept på markkur. Kastreres når den er 6 mnd. +. Deretter ha årlig helsesjekk, vaksine mm. Hvis du må oppsøke veterinær av andre grunner så kan jo buret rekke å bli brukt noen ganger i løpet av de 15 år + en katt lever.

Anonymous poster hash: b9aa0...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...