Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg bor ikke så langt fra Oslo, og vurderer å ta med niåringen til norwaycup. Vi bruker ca 15 minutter å kjøre til Helsfyr, bare for å gi et perspektiv.... Kjører vi til Ekeberg med bil, eller kjører vi til oslo, parkerer bilen og fortsetter med kollektivtransport? Er det sinnsykdom å prøve å kjøre til Ekeberg? Eller dropper vi hele greia, og priser oss(meg) lykkelig for at vi egentlig ikke behøver å dra dit? (og finner på noe annet istedenfor?). Anonymous poster hash: 763f9...40a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Vi skal dit på fredag, og dropper bilen. Kan hende det går greit å kjøre, men jeg ser for meg at det blir et mareritt å få parkering... (Og det er p-avgift på 100,-) Anonymous poster hash: 08faa...fd8
Plutselig_gravid Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Vi var der på søndag med bil. Ca rundt kl 14. Det gikk helt fint. Man blir tilvist parkering (100 kr). Var masse ledig. Vi stod parkert der ved tivoliet. Ikke noe kø heller. Men se opp for barn og voksne. Mange som bare sprang ut i veien uten å se seg for.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Noen flere erfaringer? Anonymous poster hash: 763f9...40a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Mye ledig parkering på norwatcup men det koster 100 kr. Er verdt det. Er ikke vanskelig å hverken parkere eller kjøre på Ekeberg Anonymous poster hash: 59e21...dd7
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Går helt fint å kjøre! Anonymous poster hash: 307ab...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå