Ancear Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg fikk valget ved forrige forsøk - og valgte Crinone fordi den kun skulle tas morgen og kveld. Men synes d var litt problematisk noen ganger at man må være i aktivitet etter å ha tatt det.. Er det noen som har prøvd begge og foretrekker den ene eller den andre?
holmenkoll2014 Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg fikk valget ved forrige forsøk - og valgte Crinone fordi den kun skulle tas morgen og kveld. Men synes d var litt problematisk noen ganger at man må være i aktivitet etter å ha tatt det.. Er det noen som har prøvd begge og foretrekker den ene eller den andre? Jeg brukte begge to, Likte best crinone. Ja, du må være i aktivitet. Jeg har en ellipsemaskin hjemme. (^.^)
mammadrøm Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg har brukt begge og liker best lutinus, så det er nok smak og behag. Fikk så mye bivirkninger av crinone..
Ancear Skrevet 13. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2016 Andre som heller for den ene eller den andre?
Petra-prøvedokke Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Jeg har kun gått et par dage på crinone og synes det foreløpig er bedre en lutinus. Det renner mindre og er bedre å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå