Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Gikk til legen grunnet uregelmessig mens de siste månedene og fikk nå beskjed om at jeg er positiv på celleforandring, hpv 16. Hun nevnte også at jeg hadde ruglete livmorhals.. Noen som har hatt eller har og hva er erfaringene deres ? Leste at det er to typer som kan føre til kreft og hpv 16 er en av de. Anonymous poster hash: 6884b...37f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Dytt Anonymous poster hash: 6884b...37f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Fikk påvist lette celleforandringer. Da jeg kom på biopsi så viste det seg at de hadde blitt til grove celleforandringer på noen måneder. Var derettee kjapt inne til konisering. Det gikk fint! Anonymous poster hash: f9bca...818
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Takk for svar. Hadde du noe symptomer eller var det tilfeldig funn på celleprøven? Jeg har fler symptomer og plutselig positiv hpv og celleforandring så ble litt stressa for at jeg er lengre i forløpet. Anonymous poster hash: 6884b...37f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Takk for svar. Hadde du noe symptomer eller var det tilfeldig funn på celleprøven? Jeg har fler symptomer og plutselig positiv hpv og celleforandring så ble litt stressa for at jeg er lengre i forløpet. Anonymous poster hash: 6884b...37f Nei, merket ingenting, hadde hpv 18. Når de grove celleforandringene ble påvist gikk det kun tre uker før jeg hadde time til konisering. Det var litt betryggende, men skal ikke legge skjul på at jeg var engstelig! Anonymous poster hash: f9bca...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå