Gå til innhold

Hvordan forandre forholdstatus uten at det dukker opp på feeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man f.eks sette at bare man selv skal se det, så forandre statusen, så forandre tilbake til at venner kan se det? Eller hvordan kan man gjøre det?

Anonymous poster hash: fe44a...5cc

Skrevet

Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: 054d5...830

Skrevet

Ganske sikker på at man kan det, men usikker på hvordan. Og jeg skjønner absolutt vitsen med det....

Anonymous poster hash: 5f2d7...af9

Skrevet

Ja det kan man. Det var sånn jeg gjorde det. Kom aldri noe opp på ferden da 😊

Skrevet

Gå inn på profilen din -> "oppdater informasjon" -> "familie og forhold",- og øverst der så står det hvilken status du er i- for meg er det "Singel" og at alle venner kan se det. Trykk på det ikonet "venner"- og bytt til "kun meg"- at kun du kan se din nåværende sivilstatus.

Anonymous poster hash: a7fe8...383
Skrevet

Gå inn på profilen din -> "oppdater informasjon" -> "familie og forhold",- og øverst der så står det hvilken status du er i- for meg er det "Singel" og at alle venner kan se det. Trykk på det ikonet "venner"- og bytt til "kun meg"- at kun du kan se din nåværende sivilstatus.

Men vent hvertfall 1 uke før du bytter slikt at andre kan se det, så er du sikker på at det ikke popper opp på newsfeed'en :)

Skrevet

Du kan velge å skjule forholdstusen så ingen kan se det. Det forandre det og bare trykke at den nye ikke skal publiseres da vil folk se forandringen om de går inn på din profil og ser på informasjonen din, men vil ikke komme opp på siden din.

Anonymous poster hash: ab17c...4a6

Skrevet

Kan man gjøre det samme med profilbilder?

Anonymous poster hash: f2f68...66d

Skrevet

Kan man gjøre det samme med profilbilder?

Yup. Endre personvernet fra alt til "offentlig, egendefinert, venner, kun meg".

- å skjule et nylig oppdatert profilbilde fra tidslinjen hjelper ikke, folk ser at er ny oppdatering uansett.

Skrevet

Yup. Endre personvernet fra alt til "offentlig, egendefinert, venner, kun meg".

- å skjule et nylig oppdatert profilbilde fra tidslinjen hjelper ikke, folk ser at er ny oppdatering uansett.

Ok, så jeg kan ikke endre profilbilde uten at det vises på feeden til vennene mine?

Skrevet

Ok, så jeg kan ikke endre profilbilde uten at det vises på feeden til vennene mine?

Jo, du kan det. Når du i det sekundet bytter profilbilde, og stenger det av til at kun du kan se det, så vil ingen kunne se det. Og vil du endre personvernet på det bildet senere, (snakk om noen dager), så gjør det om til at venner kan se det- og da vil det ikke vises i feeden til venner :)

Skrevet

Jo, du kan det. Når du i det sekundet bytter profilbilde, og stenger det av til at kun du kan se det, så vil ingen kunne se det. Og vil du endre personvernet på det bildet senere, (snakk om noen dager), så gjør det om til at venner kan se det- og da vil det ikke vises i feeden til venner :)

Tusen takk!

Skrevet

Eller være rask med å slette den posten som havner på newsfeeden :) Er det jeg gjør, det har ingenting å si for profilbildet

Anonymous poster hash: f9d35...f6f

Skrevet

Kan man f.eks sette at bare man selv skal se det, så forandre statusen, så forandre tilbake til at venner kan se det? Eller hvordan kan man gjøre det?Anonymous poster hash: fe44a...5cc

Ja, jeg gjorde det.

Anonymous poster hash: 62e77...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...