Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Kan man f.eks sette at bare man selv skal se det, så forandre statusen, så forandre tilbake til at venner kan se det? Eller hvordan kan man gjøre det? Anonymous poster hash: fe44a...5cc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Hva er vitsen? Anonymous poster hash: 054d5...830
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Ganske sikker på at man kan det, men usikker på hvordan. Og jeg skjønner absolutt vitsen med det.... Anonymous poster hash: 5f2d7...af9
Fru vims Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Ja det kan man. Det var sånn jeg gjorde det. Kom aldri noe opp på ferden da 😊
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Gå inn på profilen din -> "oppdater informasjon" -> "familie og forhold",- og øverst der så står det hvilken status du er i- for meg er det "Singel" og at alle venner kan se det. Trykk på det ikonet "venner"- og bytt til "kun meg"- at kun du kan se din nåværende sivilstatus. Anonymous poster hash: a7fe8...383
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Gå inn på profilen din -> "oppdater informasjon" -> "familie og forhold",- og øverst der så står det hvilken status du er i- for meg er det "Singel" og at alle venner kan se det. Trykk på det ikonet "venner"- og bytt til "kun meg"- at kun du kan se din nåværende sivilstatus. Anonymous poster hash: a7fe8...383 Men vent hvertfall 1 uke før du bytter slikt at andre kan se det, så er du sikker på at det ikke popper opp på newsfeed'en Anonymous poster hash: a7fe8...383
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Du kan velge å skjule forholdstusen så ingen kan se det. Det forandre det og bare trykke at den nye ikke skal publiseres da vil folk se forandringen om de går inn på din profil og ser på informasjonen din, men vil ikke komme opp på siden din. Anonymous poster hash: ab17c...4a6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Kan man gjøre det samme med profilbilder? Anonymous poster hash: f2f68...66d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Kan man gjøre det samme med profilbilder? Anonymous poster hash: f2f68...66d Yup. Endre personvernet fra alt til "offentlig, egendefinert, venner, kun meg". - å skjule et nylig oppdatert profilbilde fra tidslinjen hjelper ikke, folk ser at er ny oppdatering uansett. Anonymous poster hash: a7fe8...383
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Yup. Endre personvernet fra alt til "offentlig, egendefinert, venner, kun meg". - å skjule et nylig oppdatert profilbilde fra tidslinjen hjelper ikke, folk ser at er ny oppdatering uansett. Anonymous poster hash: a7fe8...383 Ok, så jeg kan ikke endre profilbilde uten at det vises på feeden til vennene mine? Anonymous poster hash: f2f68...66d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Ok, så jeg kan ikke endre profilbilde uten at det vises på feeden til vennene mine? Anonymous poster hash: f2f68...66d Jo, du kan det. Når du i det sekundet bytter profilbilde, og stenger det av til at kun du kan se det, så vil ingen kunne se det. Og vil du endre personvernet på det bildet senere, (snakk om noen dager), så gjør det om til at venner kan se det- og da vil det ikke vises i feeden til venner Anonymous poster hash: a7fe8...383
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 Jo, du kan det. Når du i det sekundet bytter profilbilde, og stenger det av til at kun du kan se det, så vil ingen kunne se det. Og vil du endre personvernet på det bildet senere, (snakk om noen dager), så gjør det om til at venner kan se det- og da vil det ikke vises i feeden til venner Anonymous poster hash: a7fe8...383 Tusen takk! Anonymous poster hash: f2f68...66d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 Jo, du kan det. Når du i det sekundet bytter profilbilde, og stenger det av til at kun du kan se det, så vil ingen kunne se det. Og vil du endre personvernet på det bildet senere, (snakk om noen dager), så gjør det om til at venner kan se det- og da vil det ikke vises i feeden til venner Anonymous poster hash: a7fe8...383 Eller være rask med å slette den posten som havner på newsfeeden Er det jeg gjør, det har ingenting å si for profilbildet Anonymous poster hash: f9d35...f6f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #14 Skrevet 3. august 2016 Kan man f.eks sette at bare man selv skal se det, så forandre statusen, så forandre tilbake til at venner kan se det? Eller hvordan kan man gjøre det?Anonymous poster hash: fe44a...5cc Ja, jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 62e77...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå