Gå til innhold

Lønn butikksjef bikbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som aner hva lønnen

som butikksjef på bikbok er?? Sånn ca? Prøvd å google uten hell...

Anonymous poster hash: 43882...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som aner hva den kan ligge på?

Anonymous poster hash: 43882...77d

Skrevet

Det er sikkert ikke så ulikt andre kjedebutikker, så kanskje de også Jan svare.

Ikke hi

Anonymous poster hash: 0e4b8...b4c

Skrevet

Bare wild guess her, men jeg vil tippe rundt 28-30 tusen brutto. Er sånn ca det jeg vet butikksjefer hos f.eks Nille, Kremmerhuset, Lush, osv, tjenere

Anonymous poster hash: 766aa...80b

Skrevet

Vet ikke. Men har en bror som drev en herrebutikk i flere år. Han startet på 350.000, og makset på ca 400.000 etter 4-5 år.

Anonymous poster hash: efdb2...228

Skrevet

Selv innen samme kjede er lønnen ganske forskjellig siden butikksjeflønnen forhandles personlig.

Faktorer som er ned å avgjøre er størrelsen på butikken, hvor mange ansatte den har, ikke minst hvor mye den omsetter for i året. En butikk med mange gode søkere til jobben vil ha en lavere lønn enn en butikk med få søkere hvor den rette ansatte kan forhandle seg til en grei lønn fordi kjeden ikke har så mange å velge i. En søker med god erfaring vil kunne forhandle seg til en bedre lønn enn en helt uten erfaring.

Det er også veldig store forskjeller i tekstilbransjen, noen kjeder ligger langt under tarifflønn og lønner både sjef og andre ansatte elendig, som f.eks de danske kjedene Savoy/Wagner.

Sjekk derfor om kjeden følger tariff, gjør de ikke det hadde jeg ikke søkt engang.

Anonymous poster hash: 29dcd...35a

Skrevet

Den er på ca 360,000! Kjenner ei som jobber der

Anonymous poster hash: 1a3a7...fbf

Skrevet

Lønn forhandles utifra ansiennitet, alder og erfaring. En butikksjef i Bik bok, Cubus osv har ikke samme startlønn om man er 19 eller 30. Jeg er butikksjef i en annen kjede, lang ansiennitet og har 35.000, er 34 år.

Anonymous poster hash: d8075...e98

Skrevet

Vet ikke. Men har en bror som drev en herrebutikk i flere år. Han startet på 350.000, og makset på ca 400.000 etter 4-5 år.

Anonymous poster hash: efdb2...228

Må si at jeg da synes det er underbetalt i forhold til jobben butikksjefene faktisk gjør. Er folk syke må man steppe inn selv, ugunstige arbeidstider(ikke overtidsbetalt fordi de har fastlønn), tunge løft, personalansvar, budsjett ansvar osv... Mye ekstra jobb også er det ikke mer å hente... Ikke at lønn skal være eneste motivasjon, men allikevel. Har kjent en del butikksjefer og har sett hvor mye jobb det er;)

Anonymous poster hash: 1e446...3a4

Skrevet

Må si at jeg da synes det er underbetalt i forhold til jobben butikksjefene faktisk gjør. Er folk syke må man steppe inn selv, ugunstige arbeidstider(ikke overtidsbetalt fordi de har fastlønn), tunge løft, personalansvar, budsjett ansvar osv... Mye ekstra jobb også er det ikke mer å hente... Ikke at lønn skal være eneste motivasjon, men allikevel. Har kjent en del butikksjefer og har sett hvor mye jobb det er;)

Anonymous poster hash: 1e446...3a4

Jeg er butikksjef og det er en spøk oss butikksjefer imellom i kjeden at det er en livsstil og ikke en jobb😉

Om vi deler lønnen vår på antall timer vi jobber tjener vi nemlig langt mindre enn de vi har ansatt under oss i butikken. Vi er gjerne full tid i butikk, også kommet kontorarbeid, planlegging av kampanjer, skriving av vaktlister, oppfølging av budsjett, møter om lokal markedsføring osv i tillegg. Det blir noen kvekdstimer på pc gitt, for ikke å snakke om søndagene vi bruker i butikk for å bygge om og rigge til kampanjer....

Skikkelig dårlig betalt, men jeg elsker jobben min. Den er spennede, kreativ, masse kontakt med mennesker, ingen dag er lik.

Anonymous poster hash: 29dcd...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...