Kjerringa med agurken Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Står mellom to forskjellige vogner fra Emmaljunga, og jeg håper at noen av dere har litt erfaring med vognene. Det er store vogner, og vekten på vognene er ingenting mot de som var for mange år siden. Understellene på begge vil være lufthjul. Har noen sett Pure Lounge (2017 modell) i virkeligheten? Fordeler og ulemper mellom vognene? Bremmen gir bedre solskjerming på Edge modellene, men Mondial er hakket penere. Legger ved link til fargen på begge vognene nedenfor Emmaljunga Mondial Deluxe - Pure Lounge http://www.kjopbarnevogn.no/bilder/artiklar/zoom/18707_1.jpg Emmaljunga Duo Edge - Lounge Black (feil understell- skal være lufthjul) http://www.mamma-mia.no/image/barnevogn/emmaljunga/-edge-duo/31323-edge-lounge-black.jpg?width=800&lb=true
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde en mondial til barnet mitt og jeg var veldig fornøyd med den.
Kjerringa med agurken Skrevet 2. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde en mondial til barnet mitt og jeg var veldig fornøyd med den. Følte du at bremmen på skjermen var god nok mot sol? Ble skinnet misfarget eller krakelert over tid?
Blondzilla Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Skinnet krakelerer dessverre...jeg likte vogna (mondial) godt som bagvogn, men da jeg fikk på sportsdelen sluttet jeg å bruke den. Altfor tung og barnet satt ikke godt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Jeg, og flere av mine venninner og bekjente som har emmaljunga (city cross, mondial eller edge) var veldig fornøyde med vognene så lenge vi brukte bagdelen. Når man bytter til sportsdelen blir vognene lave, klumpete og mindre pene å se på Bruker min edge duo til unge nr 2 nå, og har akkurat byttet til sportsdelen. Liker den så lite at jeg tror jeg skal selge vognen og kjøpe en annen sportsvogn. Så anbefaler deg å se godt på vognene med sportsdelen på, og se hvilken du da liker best. Bagdelen blir brukt i kun ca 6 mnd, mens sportsdelen brukes mye lengre. Anonymous poster hash: f89ed...f5d
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Følte du at bremmen på skjermen var god nok mot sol? Ble skinnet misfarget eller krakelert over tid? Stort sett var skjermen god mot sol,men når sola kommer lavere så er det vanskelig å få bra nok solskjerming uansett. Skinnet ser overraskende bra ut ennå, men jeg smørte det også innimellom. Jeg var fornøyd med sportsdelen også.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Jeg ville absolutt valgt understell med sånn rist under. Den andre svarte greia har papplater inni og tåler lite vann (ja det regner mye i Bergen, så det er viktig for meg!). Ellers er vi veldig fornøyd med solskjermingen på Edge, vet ikke om Mondial har det samme? Altså en sånn "presenning" som kan festes fra kalesjen til håndtaket. Anonymous poster hash: fe222...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå