Gå til innhold

Hvor lenge dater dere før sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere hverandre en god stund før dere går videre?

Anonymous poster hash: faef6...a7c

Skrevet

Varierer fra mann til mann. Har møtt menn flere ganger og aldri endt med å ha sex, og har møtt andre og hatt sex på første date.

Min eks og jeg hadde sex tre timer etter vi møttes første gang, hadde da skrevet mye sammen før vi møttes. Kjemi fra første øyeblikk.

Ingen fasit.

Men generelt så tenker jeg det kan være greit å holde litt igjen, for det er mange menn der ute som bare er ute etter én ting, og de orker sjelden for mange dater uten å "få valuta for pengene".

Viktigst er det å kjenne på dine egne grenser, og også det å tenke sikkerhet for din egen del om ting skjer raskt. Ikke gjør noe som ikke føles riktig for deg. Om en mann er riktig for deg er han også villig til å gi deg den tiden du trenger.

Ha heller ikke dårlig samvittighet om du havner raskt til sengs med noen, av og til er det også riktig.

Gjør det som er riktig for deg!

Anonymous poster hash: 182bb...f4d
Skrevet

I hvertfall 3-4 måneder

Anonymous poster hash: 14e5b...964
Skrevet

Jeg gidder ikke tilfeldige greier, så jeg har pleid å la det bli temmelig seriøst før jeg går videre. Med mannen ventet vi vel seks måneder.

Anonymous poster hash: bd882...925

Skrevet

Da jeg møtte mannen..Vi var 22 og 23 for 10 år deigen,syns vi at vi var flinke med å vente til 3. date ! 😅 etter 1. date visste vi at vi skulle ende opp sammen

Anonymous poster hash: 742e2...1b3

Skrevet

Jeg rakk visst 24 timer sist. Før det ble sex...

Anonymous poster hash: 60b2b...b5e

Skrevet

det kommer vel an på :) 

Skrevet

Kommer jo veldig ann på. Med kjærsten min så hadde jeg sex på første date. Men vi datet lenge før vi ble kjærester. Kan fungere deg og 😊

Anonymous poster hash: 8cac5...145

Skrevet

Ser ingen hensikt med å regler for slikt med mindre en dater så mange at en sette folkehelsen i fare om en ikke har karantene for hver potensielle partner. 

Anonymous poster hash: c4c9c...858
Skrevet

Vi hadde sex først, så begynte vi å date etterpå.

Anonymous poster hash: da61e...62d
Skrevet

Jeg ser ikke vitsen med å vente lenge. Da bruker man muligens måneder på noe det ikke blir noe av. Nei, et forhold er ikke bare sex, men et forhold der partene har ikke-kompatible seksuelle preferanser, helt forskjellig sexlyst og lignende, er ikke liv laga. Jeg har opplevd å ha ventet i 6 måneder fordi HAN mente vi burde vente, og han kuttet kontakten etter første gangen vi hadde sex. Jeg kastet altså 6 måneder av livet mitt på en person som ikke ville ha meg. Har vært gift før, og da gikk vi til sengs på andre date. Det ble slutt av helt andre årsaker enn tidlig sex. Er gift på nytt nå, og vi ventet vel rundt 1-2 uker, fordi vi da bare datet på dagtid ute, og han har vært på besøk hos meg som kompis på kaffe da ungene var våkne. Med en gang vi fikk mulighet, hadde vi oss. Har nå vært sammen i 6 år, to felles barn, og gift i 3 år.

Anonymous poster hash: 5d497...dbc
Skrevet

Kommer jo veldig ann på. Med kjærsten min så hadde jeg sex på første date. Men vi datet lenge før vi ble kjærester. Kan fungere deg og Anonymous poster hash: 8cac5...145

dere datet lenge før, men hadde sex på første date?

Hæææh?

Anonymous poster hash: 3687d...4b3

Skrevet

Ser det er mye forskjellig her.

Kjæresten og jeg hadde sex på andre date. Synes det som ei over skriver at det er viktig å passe sammen seksuelt også.

Hi

Anonymous poster hash: faef6...a7c

Skrevet

dere datet lenge før, men hadde sex på første date?

Hæææh?

Anonymous poster hash: 3687d...4b3

Datet lenge før vi ble enige om å bli kjærester😉 Ja og hadde sex på første date.

Skrevet

Datet lenge før vi ble enige om å bli kjærester😉 Ja og hadde sex på første date.

Ja så egentlig hadde vi bare sex i noen måneder uten å være sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...