Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #26 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde blitt kjempe glad for det ☺️ Anonymous poster hash: b9466...d0c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #27 Skrevet 2. august 2016 Alle mine barn har atopisk eksem og er allergisk mot ull, så bruken hadde blitt veldig begrenset her... Men fikk et heklet vognteppe til ene barnet og det ble jeg kjempeglad for, brukte det hele dypvognperioden Anonymous poster hash: 201d2...2ae
Marriet Skrevet 2. august 2016 #28 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde blitt kjempe glad! Blir alltid glad for gaver jeg får når det ligger litt omtanke bak. Selvom det er noe jeg ikke nødvendigvis hadde valgt ut selv.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #29 Skrevet 2. august 2016 Googla Rørospledd og de var ikke så spesiell som jeg hadde trodd. Jeg hadde egentlig blitt kjempe gla men sønnen vår viste seg å være allergisk mot saueull. Han har atopisk eksem og ingen av oss har det i slekta så det var en stor overraskelse. Så vi kunne ikke brukt et saueullteppe på han, men alpakkaull tåler han. Men han er veldig varmblodig så tepper er lite brukt, han nekter å sove med dyne om natta og er snart 3 år. Men sett bort fra dette så hadde jeg blitt kjempe gla for noe hjemmelaget! Anonymous poster hash: feb27...fdc
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. august 2016 #30 Skrevet 2. august 2016 Ville blitt mer glad for et håndlaget teppe enn noe kjøpt i butikk. Håndlagede gaver betyr ekstra mye. Personlig ville jeg kun hatt navnet. Kan fort bli litt rotete med mye skrift på et teppe.
Gjest Skrekkøgla Skrevet 2. august 2016 #31 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde blitt glad! Heller håndlaget med kjærlighet enn industriprodusert.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #32 Skrevet 2. august 2016 Ville blitt mer glad for et håndlaget teppe enn noe kjøpt i butikk. Håndlagede gaver betyr ekstra mye. Personlig ville jeg kun hatt navnet. Kan fort bli litt rotete med mye skrift på et teppe.Jeg skal ikke lage selv altså. Tror ikke det hadde blitt så bra. Hva er det beste stoffet til ett barn som er allergisk mot ull? Søsteren til babyen er allergisk mot ull. Kanskje den nye blir det også. Han er ikke født enda. Tusen takk for svar og alle innspill 😀 Hi Anonymous poster hash: 0b53d...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #33 Skrevet 3. august 2016 Jeg hadde blitt veldig glad:) Men et ullpledd brukes mye, så der ville jeg kanskje helst kun hatt navn (men blitt glad, uansett). Brodert på et tynnere teppe man kanskje bruker mye hjemme kan mer informasjon være kjekkere. Bare navn er veldig safe, uansett, da:) Anonymous poster hash: 22ea8...12d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #34 Skrevet 3. august 2016 kjempe glad, men helst uten fødselsdato.. Kjempe fint med både navn, dato, tid og sted osv... Men syns selv at det er aller finest med kun navn. Anonymous poster hash: cbdf7...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå