Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Har hatt brun uflod siden torsdag. Jeg var på do, presset pga hard avføring. Tørket meg ettter å ha tisset og la da merket til brun utflod. Men det er bare på papiret? Torsdag: brun utflod. Fredag: Brun utflod. Lørdag : brun utflod med en liten klump. Søndag: Brun utflod, deretter rosa. Så brunt igjen og en liten klump. Idag: Litt brunt slim. Ingen smerter. Uten om en kilende følelse i magen idag. Mistet i mars i år, så veldig sårt... Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 6564d...e88
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Småblødninger er vanlig og for mange helt ufarlig. For min egen del har det alltid vært forvarsel for SA...men krysser fingrene for at det samme ikke gjelder deg Anonymous poster hash: bc164...6cb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Ja,har lest at det kan være ufarlig, men så kan det være at det går gale veien også Kom litt fersk blod i trusa nå. Tørket meg men da var det bare brunt igjen....blir ikke klok... Anonymous poster hash: 6564d...e88
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Hei Jeg hadde brun utflod da jeg var gravid med førstemann, varte noen dager. Gikk helt fint. Jeg har også opplevd brun utflod i forkant av SA og MA, så hva brun utflod skyldes varierer nok fra svangerskap til svangerskap. Krysser fingrene for at det går bra med svangerskapet ditt😊 Anonymous poster hash: deab8...db7
Ylva og Mathilde Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Kan være sprukne småkar, kan være MA. Er vel bare å komme seg på UL? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Takk:) Fått tilbud om ul torsdag..... Anonymous poster hash: 6564d...e88
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Hos meg har dette vært starten på SA. Utflod i 5-7 dager før det startet. Min venninne hadde brun utflod hele svangerskapet, der gikk alt fint. Umulig å si hva som er tilfelle for deg. Anonymous poster hash: 37d2b...559
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Det var SA hos meg. Brundt blod er gammelt blod så da er det ikke en rift eller noe sånt. Håper på det beste! ❤ Anonymous poster hash: be5b7...9c3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Jeg hadde likt. Men hadde mest rosa utflod på en måte. Jenta mi er nå 7mnd <3 Anonymous poster hash: 68758...599
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Hos dere med sa, kom og gikk det eller var det alltid utflod? Anonymous poster hash: 6564d...e88
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Hvordan går det med deg i dag, HI? Hos meg kom det og gikk det litt både før SA og MA. Men det finnes nok ingen fasitsvar her heller, det er bare å håpe det beste😊 Anonymous poster hash: deab8...db7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Hos dere med sa, kom og gikk det eller var det alltid utflod? Anonymous poster hash: 6564d...e88 Kom og gikk. Mest når jeg presset på do, da var det alltid brunt blod på papiret etterpå. Lite utflod mellom do-besøk egentlig. Anonymous poster hash: 37d2b...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå