Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er sikkert en sånn super mamma

Har ei på jobb som har 4 barn og hun sier det samme : lettere med 4 enn 2. Fantastisk sier nå jeg

Det er sant 2 var travelt men 4 er ingen ting.

Anonymous poster hash: 0933e...daa

Ånei :( bilde?

Er bortimot det samme som de første testene på tråden "ser jeg syner?" Lenger her nede..:/ så ja..får vel bare vente på mensen da..:/

For testene kan vel ikke plutselig snu nå å bli sterkere igjen vel ?

Anonymous poster hash: 73204...f07

Har aldri hørt at de plutselig snur nei.. HvIs det er en liten trøst så blir man raskere gravid etterpå, så når mensen nå kommer så blir du lettere gravid ved ul, krysser fingrene for at den sitter da ❤️ God klem..

Takk for det :) vi får se hva som skjer :)

Vi prøver egentlig ikke sånn bevisst..har en liten en på 13 mnd i hus, så nr 2 sitter når den sitter:) jeg tar meg heller en tur på byn med jentene på lørdag som planen i utgangspunktet var :) baby kommer når den kommer :)

Annonse

Meg som mistenker kjemisk her, hvor lenge vil hcg ligge i kroppen dersom kjemisk ? Hatt kjempe svak strek på test i dag tidlig..svidde av en test nå nettopp som viser strek som er tydelig men enda veldig svak...hvorfor får jeg de beste testene på alt annet enn morgen urin ? 😂 hjeelp

*anonym* jeg fikk heller ikke så veldig sterke billigtester og til å med ett par dager med negativ etter positiv og så ble de positive igjen. Jeg har mailet med leverandør og fikk til svar at de kan variere litt på hvor sensitive de er. Så jeg valgte å kjøpe en digital. Er nå 5+2 idag. En kjemisk gir ikke mer en 1-2 dager med positiv strek og man kan heller ikke fange opp en kjemisk med ettermiddagsurin på en test som krever 25mlu. Så jeg råder deg til å kjøpe en digital, hvor mange dpo er du? :)

*anonym* jeg fikk heller ikke så veldig sterke billigtester og til å med ett par dager med negativ etter positiv og så ble de positive igjen. Jeg har mailet med leverandør og fikk til svar at de kan variere litt på hvor sensitive de er. Så jeg valgte å kjøpe en digital. Er nå 5+2 idag. En kjemisk gir ikke mer en 1-2 dager med positiv strek og man kan heller ikke fange opp en kjemisk med ettermiddagsurin på en test som krever 25mlu. Så jeg råder deg til å kjøpe en digital, hvor mange dpo er du? :)

Jeg er usikker på når EL var..men skal egentlig ha ikm alt i fra lørdag å til onsdag neste uke..symptomene er begynt å komme her og...

Annonse

jeg er også uten TR så langt! IKM var på mandag/tirsdag! :o 

tør ikke ta ny test :o 

Kansje eggløsning har vært seinere enn antatt, Og TR kommer seinere.. det kan også hende.. jeg er litt spent, samtidig som jeg føler meg merkelig resignert over hele opplegget... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...