Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har alltid hatt 27-28 dagers syklus men gått ned til 23 etter et par år med P-sprøyte og P-piller. Merker det er greit drepen å ha tanta på besøk altså! Ikke hatt det på nesten 6 år men er da 10 Mnd jeg har den. Smerter som ikke ligner grisen 😖

Annonse

Noen som nærmer seg el snart? Jeg har gått på Ibux fra legen og leste nå at det kunne utsette el.. Så her får vi bare kjøre på til ikm tror jeg, hehe.. Tester ikke etter el

Heisan!Visste legen at du prøver å bli gravid? Ibux blir ikkje anbefalt å bruke når ein prøver på baby..Greitt å vite for oss prøvarar :-)

Annonse

Her er El 16 august. Håper bare stemmer pågrunn av ustabil syklus.

Jeg merker ingenting men bruker El tester disse dager :)

Hvordan går det med dere? Er det første baby eller har dere flere?

Vi har en fra før av!

Hadde veldig vondt i nedre del av magen i går, var veldig ømt. Kom hjem sent fra ferie, tok en ELT og det var en godt synlig strek, men svakere enn kontrollstreken. I dag er smertene helt borte, og ELT streken var svakere i dag. Tror EL var i går eller muligens i dag, så da skal jeg ha IKM i helgen i uke 34! Ble lagt inn aksjer 10.august og i går. Legger nok inn noen flere i dag for å være helt sikker 😉 Vi prøver på første og er i 2 PP 😄

Kom over en veldig fin syklus app som gjør det veldig tydelig når du har eggløsning (tolker datae du setter inn), beregner hvilke dager du er mest fertil i den fertile perioden. Den beregner også når jeg ca har termin hvis jeg skulle bli gravid denne perioden (3-7. Mai).

Ikm 27 aug :) har bestilt meg el tester fra eBay så om det ikke klaffer denne mnd så er det i gang med å finne de "beste" dagene. Etter å ha gått på piller i 12 år så er vi innstilt på at dette kan ta tid. Pp3 nå. Føler meg ikke gravid, masse "cravings", oppblåst og humørsvingninger så er nok bare å instille seg på "kamp" neste mnd og. Sliter mye med voldsomme stikninger på begge sider helt nede på magen. Kan ikke strekke meg f.eks når jeg ligger i sengen. Litt bekymret for om det er noe "galt". Ble nettopp 27 år.

Min eggeløsnig var på sitt sterkeste 13,14 og 15 august. Igår var den negativ.

Vi la inn aksjer to ganger - 13 og 14 aug. Får håpe deg holder?

Jeg har mye murringer og litt stikking i den ene siden ved eggstokken.

Ikm 29 aug. Blir spennende å se! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...