Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #26 Skrevet 1. august 2016 OG! Lagrer dem alltid som 'selger' i adresselista. Da vet jeg at jeg ikke trenger å ta den neste gang de ringer. Jeg gjør og det Anonymous poster hash: 364fc...bcf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #27 Skrevet 1. august 2016 Vet om en som la fra seg mobilen ute å legge på, selgeren bablet i nesten 30 min uten å få svar før han la på 😂 Jeg var øyenvitne så vet at det er sant. Anonymous poster hash: 364fc...bcf
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. august 2016 #28 Skrevet 1. august 2016 (endret) Jeg har sluttet å ta telefonen når ukjente numre ringer, men det har hendt at jeg har ventet på en telefon og dermed tatt den når en selger har ringt. Da hører jeg på I noen sekunder for å høre hvem der er og hva de vil, men jeg avviser fort (på en hyggelig måte). Husker en som aldri ga seg, og til slutt jattet jeg med I evigheter, for så å avslutte med "men du, som jeg sa i starten av samtalen, jeg er virkelig ikke interessert så du har dessverre kastet bort mye tid. Ha en fin dag". Litt frekt ja, men fyren tok ikke nei for et nei. Endret 1. august 2016 av Stjerneklart
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. august 2016 #29 Skrevet 1. august 2016 Jeg legger fra meg telefonen uten å legge på. Like festlig hver gang å se hvor lenge de har holdt på før de oppdaget at jeg var borte.
februarprins2013 Skrevet 1. august 2016 #30 Skrevet 1. august 2016 tar dem ikke, søker dem opp og legger de i avvisninglisten min hvis det er selgere
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #31 Skrevet 1. august 2016 Svarer nesten aldri på ukjente nummer lenger. Søker opp nummeret etterpå, og blokkerer det dersom det er markedsføring eller markedsundersøkelser. Anonymous poster hash: 84d6e...484
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #32 Skrevet 1. august 2016 Har gule sider appen og får derfor som regel opp hvem som ringer. Tar ikke telefonen. Egentlig er de som kommer på døren mye verre. Godt Levert og Adams matkasse er her stadig vekk. Kommer aldri til å kjøpe noe fra de. Anonymous poster hash: be489...ef8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #33 Skrevet 1. august 2016 Svarer aldri når ukjente nummer ringer. Er det noe viktig får folk legge igjen beskjed, eller sende mail/sms. Blokkerer også alle nr jeg finner ut er selgere. Anonymous poster hash: d80ad...d6a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #34 Skrevet 1. august 2016 Jeg har også lagret mange av nummerene på telefonen: salg, markedsføring, telefonsalg osv. Slipper å ta dem. Ukjente nummer googler jeg, er det noen jeg burde snakket med ringer jeg opp igjen. Etter at samme selger hadde ringt xx ganger midt i middagstiden i lange tider, latet jeg neste gang han ringte som jeg var veldig interessert i produktet han skulle selge (hadde sagt i en bisetning med det samme at jeg ikke ville kjøpe noe, men det overhørte han når jeg begynte å spørre om produktet). Jeg spurte masse detaljer om produktet, kom med noen relevante historier selv, spurte mer, lot ham snakke inntil han ikke hadde mer å si. Da sa han noe om at da skrev han meg opp på avtale slik og slik. Jeg sa at det ikke var aktuelt, hvorfor skulle han gjøre det? Han ble sint fordi jeg hadde kastet bort tiden hans og at jeg ikke viste ham respekt for den jobben han gjorde. Da fortalte jeg at han hadde kastet bort både sin egen og min tid alle de 10-15-20 gangene han hadde ringt meg midt i middagen tidligere og aldri villet ta nei for et nei og ikke hadde slettet meg fra listen sin selv om jeg tidligere hadde bedt om det flere ganger. Etter å ha spurt ham ut om produktet og latt ham fortelle om det i minst en halv time - og tro han hadde et sikkert salg - sa jeg at jeg nå regnet jeg med at vi var skulls hva det å kaste bort hverandres tid angikk, og at vi heretter kanskje kunne respektere hverandre med at han nå slettet meg fra listene deres. Han hadde ut av seg noen sinte ord før han slengte på røret. Hørte aldri mer fra dem. Samme taktikk har jeg brukt på slike leksikonselgere tidligere også, de ga seg aldri, samme fyren prøvde seg flere ganger om dagen over lang tid. Så en dag lot jeg ham tro at han hadde et sikkert salg og lot ham snakke, spurte ham ut om masse ting osv. Han ble også sint fordi jeg ikke respekterte ham. Fortalte ham at siden han hadde stoppet meg 20-30 ganger siste par ukene så regnet jeg med at han burde kjenne meg igjen. Og siden jeg hver gang hadde sagt jeg ikke var interessert så regnet jeg med at jeg hadde respektert ham nok og at det ikke var min feil at han ikke var oppmerksom i jobben sin. Ellers er telefonterror.no en flott side å sjekke opp slike telefonnummer på, der står det gjerne hvem som har dem (også de som ikke er søkbare ellers) og om de er plagsomme/seriøse osv. Anbefales! Anonymous poster hash: f63be...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå