Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 ?? Jeg blir irritert, selv om jeg vet de bare gjør jobben sin.. Haha 😂😂 Anonymous poster hash: e2266...350
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Jeg tar den som oftest ikke. Anonymous poster hash: f4e87...3e0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg jobber i kundeservice og da hender det vi må ringe ut for å få tak i folk for å kunne gjøre jobben vår. Ofte må jeg snakke veldig fort fordi folk tror jeg er telefonselger, noe jeg ikke er. Utrolig irriterende at folk ikke bare kan høre ferdig før de slenger på røret. Er det en faktisk selger er det bare å si nei takk også legge på, men la nå folk presentere seg!! Det er jobben deres, fortjener ikke de en smule respekt? Anonymous poster hash: 06dde...1a5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Har reservert oss mot det så da blir jeg overrasket og irritert Anonymous poster hash: 433ec...705
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 jeg er alltid høflig og hører på en stund før jeg takker nei. Anonymous poster hash: 6ae6d...7f8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Jeg jobber i kundeservice og da hender det vi må ringe ut for å få tak i folk for å kunne gjøre jobben vår. Ofte må jeg snakke veldig fort fordi folk tror jeg er telefonselger, noe jeg ikke er. Utrolig irriterende at folk ikke bare kan høre ferdig før de slenger på røret. Er det en faktisk selger er det bare å si nei takk også legge på, men la nå folk presentere seg!! Det er jobben deres, fortjener ikke de en smule respekt? Anonymous poster hash: 06dde...1a5 Det er desverre en konsekvens av at firmaene også har ansatt en gjeng for å være uhøflig (telefonselgere). Egmont ringer meg stadig. Jeg er abonnent på et blad så de har "lov" å ringe selv om jeg har reservert eg mot telefonsalg. Men det gjelder aldri abonnementet mitt, det gjelder andre blad de vil selge meg. Hva i h***** får de til å tro at jeg er interessert i telefonsalg når jeg har reservert meg? Jeg tar ikke telefonen lenger når det er "nr som brukes til markedsføring og lignende". Vil kundeservice ha tak i meg er jeg tilgjengelig pr mail. Anonymous poster hash: 57981...22b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Har reservert meg, så blir veldig krass når de ringer. Spør kjapt om hvorfor de ringer meg, og da ber de fort om unnskyldning. Er ikke ofte det skjer. Anonymous poster hash: e679d...7e4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Om jeg tar den så sier jeg nei takk og legger på. Jeg hører alltid på hva det dreier seg om. Men som regel tar jeg den ikke og googler nr etterpå og det er alltid telefonsalg. Anonymous poster hash: 364fc...bcf
*Miss Marple* Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Jeg bryter fort inn og takker høflig nei. De har en (dritt) jobb å gjøre og det er ikke deres feil at arbeidsgiver ikke oppdaterer listene. Men om de ikke gir seg etter første neitakk, DA blir jeg skarp og avvisende.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Har reservert meg og sier det i en hyggelig tone. Skjer nesten aldri. Anonymous poster hash: 592aa...ee2
Magia Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg prøvde en gang å være overentusiastisk til en selger, typ si "næh, er det sant?!", og "wow, koster det bare 299 i måneden?!" Til alt han sa. Det var gøy og vi fikk oss begge en god latter. Ellers pleier jeg å si med høflig stemme at nei takk, jeg er ikke interessert.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Jeg jobber i kundeservice og da hender det vi må ringe ut for å få tak i folk for å kunne gjøre jobben vår. Ofte må jeg snakke veldig fort fordi folk tror jeg er telefonselger, noe jeg ikke er. Utrolig irriterende at folk ikke bare kan høre ferdig før de slenger på røret. Er det en faktisk selger er det bare å si nei takk også legge på, men la nå folk presentere seg!! Det er jobben deres, fortjener ikke de en smule respekt? Anonymous poster hash: 06dde...1a5 Problemet er at de ofte holder en laaaang tale før de kommer til poenget, for å liksom få deg "på kroken". Bryter du inn og spør om de er ute etter å selge deg noe, så unngår de å svare, og heller enten fortsetter på den lange talen sin eller starter på en ny en. Eller sier neida, de vil gi deg noe gratis fordi <sett inn lang tale>, også er det egentlig starten på et abonnement eller medlemsskap osv. Null respekt for andres tid altså, så hvorfor skal vi respektere dem da? Anonymous poster hash: 2f52f...f21
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Etter å ha opplevd mang en gang at de er like pågående selv etter jeg har takket pent nei, så er reaksjonen min konsekvent bare å legge på. Orker ikke kaste bort tiden min på noe jeg ikke har bedt om, jeg synes det er frekt, og metodene er sleipe! En annen metode jeg bruker hvis jeg gidder å svare eller folk kommer på døra er å si at jobben til mannen dekker alles telefoner, Internett og strøm, da avvæpner du dem raskt på en OK måte.
Vaffelstrikk Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 Fly forbanna på Telenor, hver gang jeg får de på tråden! Blokkerer nr på telefonen, sender epost, får til svar at jeg er satt opp på deres "reservasjonsliste" , men like forbanna ringer de igjen og igjen! Selvfølgelig fra nytt nummer.. Har generell reservasjon mot telefonsalg, så jeg får ikke mange henvendelser. Men Telenor mener altså at de kan terrorisere meg for all fremtid etter at jeg tidligere har vært kunde.
Luksusdyret Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 Jeg jobber i kundeservice og da hender det vi må ringe ut for å få tak i folk for å kunne gjøre jobben vår. Ofte må jeg snakke veldig fort fordi folk tror jeg er telefonselger, noe jeg ikke er. Utrolig irriterende at folk ikke bare kan høre ferdig før de slenger på røret. Er det en faktisk selger er det bare å si nei takk også legge på, men la nå folk presentere seg!! Det er jobben deres, fortjener ikke de en smule respekt? Anonymous poster hash: 06dde...1a5 Fortjener ikke vi en smule respekt når vi blir uønsket avbrutt midt i middag/leggetid/stell/på kontoret fordi noen absolutt må prakke på oss varer vi ikke vil ha og ikke har bestilt? Respekt må gå begge veier. En annen ting er at de bare fortsetter å mase og kjase og gir seg ikke hvis du sier nei - enda et eksempel på manglende respekt. Hvorfor skal de behandles med respekt da?
It's all about me Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 Fly forbanna på Telenor, hver gang jeg får de på tråden! Blokkerer nr på telefonen, sender epost, får til svar at jeg er satt opp på deres "reservasjonsliste" , men like forbanna ringer de igjen og igjen! Selvfølgelig fra nytt nummer.. Har generell reservasjon mot telefonsalg, så jeg får ikke mange henvendelser. Men Telenor mener altså at de kan terrorisere meg for all fremtid etter at jeg tidligere har vært kunde. Jeg slet med at Go'boken holdt på på samme måte. Bortsett fra at de sa de ville fortsette å ringe helt til jeg kjøpte noe. Klikket tilslutt og sa at hvis de ringte meg en gang til ville jeg anmelde dem for trakassering. Skrev det samme i en mail til kundeservice/hovedkontor. Fikk beklagelse, gavekort og de har aldri ringt igjen. Bare et tips.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Hører entusiastisk på helt til jeg sier jeg ikke er intressert. Synes det er frekt at de ringer fra numre som ser ut som private mobilnr. Stortsett tar jeg aldri telefon om jeg ikke vet hvem det er. Anonymous poster hash: 76ae9...cfc
Mia_73 Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 Har reservert meg, så det skjer sjeldent. Når de først ringer gir jeg rolig beskjed at jeg ikke er interessert og at jeg har reservert meg. Det er en skikkelig drittjobb, det er ikke nødvendig å bli agressiv.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #20 Skrevet 1. august 2016 Tanum er de verste. De tar jaggu ikke et nei for et nei. Anonymous poster hash: 7fb31...cf2
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. august 2016 #21 Skrevet 1. august 2016 Nei takk, jeg er ikke interessert. Legger på.
the amazing spidermamma Skrevet 1. august 2016 #22 Skrevet 1. august 2016 Jeg sier 'nei takk'. Kort og konsist, men hyggelig. Godtar de ikke det, kan det hende at jeg snakker til dem som om de er litt tungnemme, da jeg mener at ett nei burde være nok og rimelig lett å forstå og respektere. Egentlig burde man jo bare legge fra seg tlf og la dem prate i vei, tro hvor lenge det går før de legger på?
the amazing spidermamma Skrevet 1. august 2016 #23 Skrevet 1. august 2016 OG! Lagrer dem alltid som 'selger' i adresselista. Da vet jeg at jeg ikke trenger å ta den neste gang de ringer.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #24 Skrevet 1. august 2016 Med litt creapy stemme hvisker jeg: "jeg er naken". Noen legger på med en gang, mens andre sier hæ før jeg gjentar det og de legger på Anonymous poster hash: 39f6b...a37
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #25 Skrevet 1. august 2016 Jeg svarer og "koseprater" til de forstår at jeg bare vil bruke tiden deres. Ofte later jeg som jeg er ensom og trenger noen å snakke med til de blir lei meg og sutringen min over å ikke ha hverken barn eller mann i en alder av 36. Det er veeeeldig trist. Og er det en mann, spør jeg om han er singel... Telefonselgere ringer meg aldri to ganger.... Anonymous poster hash: a96cc...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå