Gå til innhold

Tar barn skade av at mor brøler sint til dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at venninne din er veldig sliten.

Det å være alene hjemme med tre barn i ferien er noe helt annet enn når hverdagens rutiner er der. Mange barn blir også mer av alt når det er ferie og ting ikke er helt som det pleier.

Høres ut som om du hjelper til med det du kan og bare fortsett med det. Hun har nok kommet inn på et litt "feil" spor og blitt en litt sint monstermamma slik fler av oss gjør noen ganger.

Anonymous poster hash: c1a07...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En gang i blant: Nei.

Ofte: Ja

Å ha styrt med et hus med vannlekkasje og skulle bo hos andre med 3 ville barn, kan sikkert få enhver forelder til å kunne tippe litt over av utslitthet, bekymringer og frustrasjon, så jeg hadde ikke tenkt at det du så nå nødvendigvis var representativt for hvordan det er ellers.

(Har sett noen par uten barn som nesten har nådd skilsmisse etter å ha levd oppå hverandre og uten bad, når halve leiligheten har vært under oppussing i evigheter)

Endret av Virginia!
Skrevet

Håper dette er trolling. Anonymous poster hash: 1d8c7...82c

Nei, det er ikke trolling.

Hva er det du reagerer på i svaret mitt?

Anonymous poster hash: 75426...b39

Skrevet

Være en god venn. Åpne for gode samtaler. Undre deg sammen med henne, f eks på hvilke ting som blir annerledes når man får barn og hvordan livet endrer seg. Undre deg omkring hvilken mammatype du selv kommer til å bli, og tygge litt på hvilke verdier du har. Kanskje kommer det noen refleksjoner fra henne også? Kanskje kommer det til og med noen innrømmelser, omkring hvor margsliten hun er? Anonymous poster hash: c0f77...b28

Det vet jeg jo at hun er! Var jo derfor hun ville at jeg skulle bo her for å hjelpe litt. Vi snakker jo om alt sånn, men det med brøling i når ikke der.

Anonymous poster hash: cfc77...83c

Skrevet

En gang i blant: Nei.

Ofte: Ja

Å ha styrt med et hus med vannlekkasje og skulle bo hos andre med 3 ville barn, kan sikkert få enhver forelder til å kunne tippe litt over av utslitthet, bekymringer og frustrasjon, så jeg hadde ikke tenkt at det du så nå nødvendigvis var representativt for hvordan det er ellers.

(Har sett noen par uten barn som nesten har nådd skilsmisse etter å ha levd oppå hverandre og uten bad, når halve leiligheten har vært under oppussing i evigheter)

Det er jeg som har lekkasje og bor hos dem...

Anonymous poster hash: cfc77...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...