Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe ja, det blir liten tid til det når mini har ankommet 😅 Ellers er det jo ledig kjekt å kjøpe inn ting til den lille, det jeg gjorde feil sist var å kjøpe det som var I butikkene uten å tenke over at det faktisk var en helt annen sesong for klær når baby faktisk ankom 😳 Så tipser om å tenke over årstiden baby faktisk ankommer 😂👍🏻

Jeg føler ventetiden blir så lang, er bare i uke 5+0, så er jo så lenge til legetime og alt, og jeg merker ikke sånn voldsomt mye til at jeg er gravid, bortsett fra at jeg er mye sulten og trøtt . Så jeg trenger å få tida til å gå litt kjenner jeg 😋

Annonse

Dra på babymoon! Siste ferien bare dere to! Det gjorde vi og det var veldig kjekt og noe jeg er glad for at vi gjorde mens vi hadde sjansen. Det var også veldig deilig å bare slappe av en uke når jeg var sliten av graviditet og stressende jobb! Og da kan en først bruke en del tid på å planlegge reisen så har en litt mer å bruke tid på.

Hørtes koselig ut, men her og kan det blåblått vanskelig å ta fri. I hvertfall før litt seinere mot høsten 😊 Men koselig med høsttur og da 😊

Vi har fortalt det til kommende besteforeldre i kveld, så nå får de slite med ventetiden de også 😂

Så gøy! Hvordan reagerte de da? Og hvor langt er du på vei?

Mine foreldre ga vi en boddy en positiv test og et dikt 😉 De har gledet seg sånn til å bli bestefireldre, vi har hele tiden sagt at det er for tidlig og at vi vil vente, sånn at de ikke skulle vite at vi prøvde. De ble så overasket og så glade, de prater ikke om annet 😄Foreldrene til mannen min bare sa vi at vi er blitt gravide 😊 De ble også veldig glade 😊 Det er veldig tidlig enda, er 5+2 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...