Gå til innhold

Slettet fra snapchat?

Anbefalte innlegg

Hvordan vet jeg om en person har slettet meg fra snap? Ser aldri noen av det hun legger på mystory og hun har aldri sett noe av det jeg legger ut? Uaktuelt å sende henne en snap for å sjekke..er egentlig bare greit, vi har ingen kontakt men greit å vite og hva skjer om jeg også sletter henne?

Anonymous poster hash: a8551...fa6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144286377-slettet-fra-snapchat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke man kan se om noen har slettet deg som venn på snapchat. Har de blokkert deg vil du se det når du sender de en snap, da blir den aldri sendt og står som "venter". Har de slettet deg, men kan motta snap fra alle likevel, vil de få snappen din som vanlig.

Jeg slettet svigermor, hun har ikke fått det med seg 😅🙊

Anonymous poster hash: df5ee...a74

Ok ganske sikker på jeg er slettet for ser ikke mystory og vet hun legger ut der pluss hun ser ikke mitt og det er hun for nysgjerrig til å la vær. Da skal jeg slette henne også, så barnslig er jeg 🙊

Annonse

Det var ei som slettet meg og hun ble bare borte på vennelisten min og jeg kunne ikke sende snaps til henne lenger. Jeg var såpass "frekk" at jeg sendte henne en sms og spurte om noe hadde skjedd med snapchaten hennes. 😅😃 så la hun meg til igjen, avslørt!😅😅

Anonymous poster hash: dbf53...1a8

Slettet henne i sta så fikk ikke sjekket poeng, men når jeg søker henne opp nå står det ingen poeng men det vil det kanskje ikke gjøre uansett? Jaja ikke så nøye, vi har sklidd fra hverandre uansett..Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...