Gå til innhold

Dag 25 i syklus!!!

Anbefalte innlegg

Har ikke merket noe til eggløsning denne måned etter dobbel kur med pergotime forrige pp. Nå i dag fikk jeg strekk og vonde smerter midt på dagen, så jeg dro hjem å tok en test! Da er eggløsnings-testen min positiv på dag 25 i syklusen! 5 dager før jeg egentlig forventer TR. Kan pergotime har forlenget min syklus? Forrige syklus fikk jeg eggløsning på dag 14! Har en regelmessig syklus på 29-30 dager.

Noen som har opplevd noe i likhet,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144286354-dag-25-i-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ropplevd å ha eggløsning på dag 14 en syklus, og 21 neste syklus. Altså veldig uregelmessig uten å gå på noen preparater. Garantert bare det faktum at vi begynte å prøve på søsken som gjorde kroppen min litt stresset av mitt eget stress og forlenget syklusen!

Har ikke merket noe til eggløsning denne måned etter dobbel kur med pergotime forrige pp. Nå i dag fikk jeg strekk og vonde smerter midt på dagen, så jeg dro hjem å tok en test! Da er eggløsnings-testen min positiv på dag 25 i syklusen! 5 dager før jeg egentlig forventer TR. Kan pergotime har forlenget min syklus? Forrige syklus fikk jeg eggløsning på dag 14! Har en regelmessig syklus på 29-30 dager.

Noen som har opplevd noe i likhet,

du har ikke hatt el uten å tatt tester da? tatt graviditetstest da?

Anonymous poster hash: 8c89c...7f0

Jeg har EL på rundt dag 21, vært slik ca halvår nå. Denne måneden fikk jeg positiv EL test på dag 13, men ikke tempøkning som bekrefter det, så antar at det blir faktisk EL til samme tid denne gangen også. En gang før da jeg var skikkelig stressa kom EL på dag 35.

Takk for svar damer! Negativ gravid test, og jeg har testet for eggløsning før i denne PP uten hell, jeg tenkte som så at jeg kanskje hadde hatt eggløsning uten å få noe tegn til det. Pleier vanligvis å ha skikkelig vondt under eggløsning men nå er det mer murring/strekk.

Det jeg regner med er at eggløsning er skikkelig forskjøvet og plutselig fant sted på dag 25. Men jeg vil sikkert ikke få mensen før senere da? Altså den vil ikke komme om 5 dager? 🙈

Vi får hoppe til køys for sikkerhetensskyld! 👍

Annonse

Ofte mye rot med de der syklusene. Ut fra hva jeg har forstått så er lutealfasen ( dagene mellom EL og mens ) alltid den samme +/- 1 dag. Jeg har aldri hatt noe annet enn 16 dager på de 4 syklusene jeg har hatt "kontroll" over, uavhengig av om EL kommer dag 14 eller dag 21 i syklusen. Så altså korteste syklus på 30 dager og lengste på 37 dager.

Endret av mrzmalin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...