Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #26 Skrevet 30. juli 2016 Gutten min har drakten. Men sverd får han ikke 😊😊 Anonymous poster hash: e72d9...9a8 Virkelig? Han får ikke leke sjørøver med sverd? I himmelens navn, hvorfor? Anonymous poster hash: 29360...b2b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #27 Skrevet 30. juli 2016 Jeg lekte både indianer og cowboy, og politi og tyv. Hadde også sånne pistoler med sånn røde kruttruller som small. Kjempegøy! Jeg har iallefall ikke blitt påvirket av det. Guttungen her har fått både lasersverd, kaptein sabeltann sverd og kapteinsabeltann gevær. Jeg har også ekte pistol Men brukes selvsagt kun til trening og konkurranser Anonymous poster hash: e6d3c...09f
Liv & Røre Skrevet 30. juli 2016 #28 Skrevet 30. juli 2016 Det er nok krig i verden, og barna mine trenger ikke leke krig i tillegg. Dette aksepterer de uten å klage. De forstår nemlig at det er unødvendig å leke noe som millioner av barn opplever daglig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #29 Skrevet 30. juli 2016 Jeg tror at de som nekter barn en lek som nærmest ligger i blodet (de som ikke får gevær skyter med spader og pinner) har et enormt behov for å være politisk korrekte. Ingen krig blir dessverre forhindret av at velfødde norske barn ikke får ha sabeltannsverd eller pistol. Anonymous poster hash: 29360...b2b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #30 Skrevet 30. juli 2016 Mine gutter får ikke leke-pistoler/gever, men både sabeltannsverd, lekekniv og pil/bue... Kan leke politi og tyv uten pistol også, eller bruke pinner som lekepistol. Barn som har opplevd krig har ofte behov for å leke ut dette, det er barnas måte å bearbeide opplevelser på. Anonymous poster hash: d81b1...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå