Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Hvordan registrere meg som reell arbeidssøker på nav!? Det er aktivitets krav for os

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finne ikke ut av dette, hvordan jeg skal registrere meg. er i utlandet å har ringt inn til nav men forsatt på forsiden av nav så står jeg som ikke arbeidssøker.

Jeg har CV der og alt.

Kan IKK ringe flere ganger når det har allerede kostet meg 1000 kr å ringe til nav. Er så stressa. Fristen er 1 august

Anonymous poster hash: 33340...163

Skrevet

Er det ingen her som får overgangsstønad å vet hvordan jeg skal registrere meg som reell arbeidssøker på nav? Skal også sende melde kort. Hadde virkelig satt pris på om noen kunne ha gitt meg noen tips!! Blir gal av å ikke få til..

Skrevet

Og dette kom som en overraskelse nå rett før 1.aug? Du har vel ikke vært i utlandet i hele sommer?

Anonymous poster hash: cfa12...065
Skrevet

Gå inn på nav.no og register deg som arbeidssøker. Tror du kan det.

Anonymous poster hash: c122e...3b1

Skrevet

Og dette kom som en overraskelse nå rett før 1.aug? Du har vel ikke vært i utlandet i hele sommer?

Anonymous poster hash: cfa12...065

Nei, de sa fristen var 31 august. Nå sier de at det er 1. Hva har det med saken å gjøre uansett! Svar på spørsmålet om du vil hjelpe til. Om ikke la vær å skriv

Skrevet

Nei, de sa fristen var 31 august. Nå sier de at det er 1. Hva har det med saken å gjøre uansett! Svar på spørsmålet om du vil hjelpe til. Om ikke la vær å skriv

Det burde du visst selv. Du må lese vedtakene du får fra NAV.

Anonymous poster hash: 04bf1...849

Skrevet

Du registrerer deg på nav.no

https://tjenester.nav.no/sbl/arbeid/registrering;JSESSIONID-arbeid=LRPAHSEtGjyJ8nSsTdhEoIye?execution=e1s1

NAV er uansett stengt i dag. Det er lørdag. Første virkedag er mandag. Da kan du ta kontakt dersom du ikke får det til.

Prøvde fra den linken du sende meg nå, gjorde det som stå der. Men forsatt på forsiden står jeg som

Du er registrert som "ikke arbeidssøker :(

Skrevet

Det burde du visst selv. Du må lese vedtakene du får fra NAV.

På vedtaket står det faktisk 31 august. Men de sier det er feil. Hva skal jeg gjøre med det liksom!?

Skrevet

For å være reel arbeidssøker må du være i stand til å delta på intervjuer , å ta i mot hver jobb du blir tilbudt. Regner med du vil være arbeidssøker for å motta dagpenger? Du er ikke reel arbeidsøker når du ikke befinner deg i Norge

Anonymous poster hash: ae819...e6b

Skrevet

For å være reel arbeidssøker må du være i stand til å delta på intervjuer , å ta i mot hver jobb du blir tilbudt. Regner med du vil være arbeidssøker for å motta dagpenger? Du er ikke reel arbeidsøker når du ikke befinner deg i Norge

Jeg bor ikke i utlandet. Jeg er på ferie med foreldrene mine. Skal hjem om 4 dager

Skrevet

Prøvde fra den linken du sende meg nå, gjorde det som stå der. Men forsatt på forsiden står jeg som

Du er registrert som "ikke arbeidssøker :(

Har du tidligere vært sykemeldt eller fått aap eller lignende?

Skrevet

Har du tidligere vært sykemeldt eller fått aap eller lignende?

Nei aldri vært sykemeldt eller fått app. Hva tenkte du på?

Skrevet

Nei aldri vært sykemeldt eller fått app. Hva tenkte du på?

Mange kan oppleve problemer med å registrere seg som søker etter å ha vært sykemeldt eller fått AAP. Derfor spurte jeg.

Skrevet

Mange kan oppleve problemer med å registrere seg som søker etter å ha vært sykemeldt eller fått AAP. Derfor spurte jeg.

Okej. Blir veldig stresset av at jeg ikke får til!

Skrevet

Jeg bor ikke i utlandet. Jeg er på ferie med foreldrene mine. Skal hjem om 4 dager

Du er fortsatt ikke reel arbeidsøker fra 1/8 om du er på 4 i fire dager til

Skrevet

Jeg har ikke vært borti det selv, men jeg har hørt at det er en del tjenester på nettsider til nav der det er lagt inn en sperre slik at man ikke får gjort registreringer fra utlandet. Det er jo ikke så unaturlig i en slik sak. Du er jo ikke reel arbeidssøker før du kommer hjem fra ferie.

Det kan også hende registreringen må godkjennes på noen måte slik at den ikke registreres før på mandag.

Anonymous poster hash: c9721...064

Skrevet

Kan det være fordi nav.no leser av ip adressen din at du er i utlandet?

Anonymous poster hash: 8a67e...f82

Skrevet

Innlegg med svar er slettet pga dobbelpost. Samt innlegg med oppfordring til svindel!!

- Moderator K. Taylor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...