Gå til innhold

Sykkelvogn vs sykkelsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: 35e2f...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn, den skjermer mot vær og vind

Anonymous poster hash: eab7a...1f8

Skrevet

Hva ville du valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: 35e2f...dc0

Hvis jeg hadde plass til å oppbevare: vogn. Mer skjermet ved regn/vind osv., og plass til to barn hvis to tette. Virker kjekkest.

Men tar en del plass, så hvis det kun skulle brukes en gang i blant, og man kun har ett lite barn ville jeg vurdert sete.

Anonymous poster hash: d0bf8...3de

Skrevet

Vogn: skjermer for været

Sete: du kan kommunisere med barnet og det ser bedre.

Har begge deler. Synes det er koseligst med sete.

Anonymous poster hash: 5bdb5...074

Skrevet

Sykkelvogn! 😃 moro for ungen,mere stabilt og trygt.😆

Anonymous poster hash: 49a06...22d

Skrevet

Vogn!! Har brukt begge deler og føler at barna sitter mye tryggere i vogna!

Skrevet

Statistikken viser at sete er tryggere enn vogn. Vogn ligger lavt i trafikken. Jeg har bare hatt sete, men så klart, har bare hatt ett lite barn om gangen. De større har vært på egne sykler innen neste kunne sitte i setet. 

Anonymous poster hash: 7700b...0f9
Skrevet

Har bare hatt sete. Vogn virker mye mer styrete.

Anonymous poster hash: b29d7...9dd

Skrevet

Kommer helt an på hva du skal bruke det til. Vi bruker sykkel som hovedfremkomstmiddel , ved siden av å gå. Skal vi i barnehagen eller på besøk til venner som bor rett ved så bruker vi setet. Skal vi litt lenger bruker vi vogn. Da har vi plass til bagasje og har i tillegg mulighet til å benytte den som trillevogn hvis vi tresenger det, barnet skal sove etc. Superfornøyd med vår sykkelvogn! :)

Anonymous poster hash: 38c54...0bb

Skrevet

Hvert til sitt bruk! Har begge deler. Sete er fint for kjappe turer mens vogn er fint til lengre turer samt der vi trenger bagasje med

Anonymous poster hash: a8fbd...88b

Skrevet

Vogn er jo mye mer anvendelig, til to barn, ekstra bagasje, ukeshandling+++ Men det er tyngre, tar mer plass, koster mer og er mer utsatt i trafikken.

For å kun frakte et barn kort strekning til/fra bhg er det greit med sete.

Anonymous poster hash: 2030c...daa

Skrevet

Har hatt begge deler, men barnet hater sykkelvogn og jeg likte den heller ikke så den ble solgt. Vi sykler lange turer med barnet i sete og alle er strålende fornøyd.

Anonymous poster hash: 228a8...df9

Skrevet

Vi har tre barn og "sverget" til sete. Har ikke kontroll når barnet sitter en meter unna og man ikke hører det pga trafikken, synes det føles mye farligere ut! Men det kommer kanskje an på hvor man bor - vi bor sentralt i en storby.

Anonymous poster hash: 9e9b9...e08

Skrevet

Er det ikke utrolig tungt og slitsomt med vogn?

Anonymous poster hash: 581d9...0d4

Skrevet

Kommer sikkert an på barnet. Vår elsker sykkelvogna! Et tips for bedre kontroll er å ha et lite speil på sykkelen eller armen, så ser man ungen!

Anonymous poster hash: 38c54...0bb

Skrevet

Vi har begge deler. Jeg foretrekker setet, mens gubben liker vogna. Jeg gidder ikke drasse med meg sykkelvogna med mindre jeg skal ha med mye ting og tang, eller handle endel i butikken.

Skrevet

Har bare hatt sete. Vogn virker mye mer styrete.

Anonymous poster hash: b29d7...9dd

Styrete? Det er superenkelt!😃fordeler vekta myyyyee bedre

Skrevet

Er det ikke utrolig tungt og slitsomt med vogn?

Anonymous poster hash: 581d9...0d4

Nei 😃 vekta blir bedre fordelt syns jeg.det er jo hjul på den.blir merr vinglete med sete

Skrevet

Vi har vogn og er veldig fornøyd. Mannen sykler til og fra bhg mens jeg går så da er det veldig greit med sykkelvogn som også kan trilles som vanlig vogn. Sykkelvogn redder logistikken hos oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...