Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Er så lei av å bare orke litt brød på morgenen og litt frukt utover dagen og en liten skive igjen på kvelden. Vært sånn i 4 uker nå. Har lyst på middag men vet ikke hva. Vet bare at jeg ikke kan spise kjøtt(type biff) sliter med å komme meg på do så kan ikke spise noe som bruker laaaang tid på å passere. Ikke klarer jeg kylling heller da brekker jeg meg. Noen tips? Klarer ikke stekelukt heller så må bestilles utenfor huset 😂😂 Anonymous poster hash: 21c82...b4f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 For min del spiste jeg sushi og maki til den store gullmedalje! Holdt meg unna tunfisk. Saltet fra soyasaus og ingefæren gjorde underverker:) Anonymous poster hash: f8726...786
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 For min del spiste jeg sushi og maki til den store gullmedalje! Holdt meg unna tunfisk. Saltet fra soyasaus og ingefæren gjorde underverker:) Anonymous poster hash: f8726...786 Nå høres jeg sikkert vrang ut men jeg har aldri likt sushi 😂😂 dette er sååå vanskelig. Er så lei av å ende opp i brødboksen. H.i Anonymous poster hash: 21c82...b4f
MammantilNurket Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Gazpacho Caprese Gresk salat Pasta med litt olivenolje, basilikumdryss og havsalt Eggerøre m/gressløk og røkelaks (pakken bør ha god dato og være åpnet samme dag). Søtpotetsuppe Blomkålsuppe Klar grønnsakssuppe. Gratinert blomkål med bacon Omelett med ost og skinke. Dampet nykål m/litt smeltet meierismør og salt Pannekaker (stek dem tynne!) m/friske bær, bacon og litt økologisk lønnesirup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå