Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #26 Skrevet 28. juli 2016 Ja, har en ring til over 100.000,- (vet ikke akkurat pris da jeg har fått den av mannen min) som jeg alltid bruker. Bruker også et smykke som jeg fikk av ham, men hva det koster vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 5ff6d...acc
Miamimom Skrevet 28. juli 2016 #27 Skrevet 28. juli 2016 Ja. Som andre her sier er det symbolgaver. Jeg liker hvitt gull/platina med diamanter. Jeg har masse kjempedyre smykker jeg har arvet etter mamma, men hun elsket gull med edelstener. Det er ikke min stil - og affeksjonsverdien er også så høy at de stort sett ligger i safen.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #28 Skrevet 28. juli 2016 Oi! Og jeg som syns jeg slo på stortromma da jeg gikk å kjøpte meg et smykke til 3000 for noen måneder siden Anonymous poster hash: 3ec1d...323
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #29 Skrevet 28. juli 2016 Vet ikke hva ting koster, noe er arvet(håndlaget i hellas med gult,hvtt og rødt gull) og noe er gave fra familie. Men har 5 gullringer, en av de med en liten diamant, gullarmbånd og gulløredobber, som bruker hver dag. Har flere ringer som nok er verdt en del, men de har mange stener og passer ikke å brukes til vanlig. De er mer til julaften og andre mer "fancy" tilstelninger. Anonymous poster hash: 362e4...227
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #30 Skrevet 28. juli 2016 For meg er det symbolene. Du har kanskje tatovering med navnene til barna dine, det synes jeg er ultrastygt. Jeg har en ring med en diamant for hvert barn, det synes du er ultrastygt. Smaken er som baken.Anonymous poster hash: d8a72...3a1 Nei, har ikke tatoveringer, det er jo ikke pent. Poenget er at et smykke med zirkonia feks er like fint som diamant, så hvorfor er det viktig at de er verdt så mye penger. Symbolikk krever ikke masse penger? Anonymous poster hash: b8615...a10
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #31 Skrevet 28. juli 2016 Nei, har ikke tatoveringer, det er jo ikke pent. Poenget er at et smykke med zirkonia feks er like fint som diamant, så hvorfor er det viktig at de er verdt så mye penger. Symbolikk krever ikke masse penger? Anonymous poster hash: b8615...a10 Smykker med zirkonia er langtfra like fint som et diamant smykke, og man ser lett forskjell på en ekte stein og en Uekte. Anonymous poster hash: 586eb...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå