Gå til innhold

Illrød i ansiktet etter voksing!!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang vokset ansiktet hjemme. Jeg har et hav av hvitt dun, og nå som det er sommer og jeg har fått litt farge ble det bare helt sinnsykt tydelig for alle å se. Så jeg kjøpte weet strips og vokset ansiktet. Og nå er det helt illrødt der jeg har vokset!! Hva gjør jeg? mannen kommer hjem om noen timer og jeg vi ikke at han skal se meg slik som dette :/ Tips?

Anonymous poster hash: f1b10...481
Skrevet

Kalde kluter!

Har du vokset hele fjeset!?!?

Blir snusk å kose på mannen med skjeggstubber!😆

Anonymous poster hash: e17c7...715

Skrevet

Jeg har dun over begge kinn. Og bart. 

:(

HI

Skrevet

Jeg har dun over begge kinn. Og bart.

:(

HI

Alle har det! Det skal være sånn!!

Skrevet

Alle har det! Det skal være sånn!!

Du har ikke peiling. Hårene min er stive og gjør at jeg ikke kan sminke meg. De står rett ut og blir på det lengste 2 cm. Takk for nada bidrag..

HI

Skrevet

Legg på kalde kluter, du må nok regne med at det er slik i dag og går nok ikke over før i morgen, hvorfor gikk du ikke på salong og gjorde det?

Skrevet

Du har ikke peiling. Hårene min er stive og gjør at jeg ikke kan sminke meg. De står rett ut og blir på det lengste 2 cm. Takk for nada bidrag..

HI

Da kan de vel heller ikke kalles dun.

Skrevet

Jeg blir veldig rød når jeg vokser brynene mine. Det pleier å gi seg etter noen timer. Du kan prøve å kjøle ned huden med en kald klut. I fremtiden ville jeg gjort dette i salong. Og jeg mener absolutt ikke å tråkke deg på tærne, men har du sjekket hormonnivåene dine? Det høres jo ut som om du har mye hår. Kanskje noe kan fikses med medisiner?

Skrevet

Jeg blir veldig rød når jeg vokser brynene mine. Det pleier å gi seg etter noen timer. Du kan prøve å kjøle ned huden med en kald klut. I fremtiden ville jeg gjort dette i salong. Og jeg mener absolutt ikke å tråkke deg på tærne, men har du sjekket hormonnivåene dine? Det høres jo ut som om du har mye hår. Kanskje noe kan fikses med medisiner?

Mhm, good point! Jeg bør nok sjekke dette. Min far har veldig kraftig hårvekst, så jeg har bare tenkt at jeg har arvet dette fra han?

HI

Skrevet

Hei HI☺️ Jeg er hudpleier og når man vokser blir man alltid veldig rød spesielt hvis man har en sensitiv hud... Hvis du har aloe vera i hus kan det dempe det litt. Når jeg har hatt kunder til voks behandling i salong dekker jeg alltid med litt pudder . Da synes det heller ikke så godt. Men rødheten vil som oftest roe seg innen en time eller to☺️ Anbefaler deg også og gå i salong å ta voks☺️

Anonymous poster hash: 481e4...4ab

Skrevet

Spørsmål. Jeg har vokset både på salong og hjemme. Jeg blir litt rød, men ikke verre enn at det går bra til neste dag hvis jeg vokser på kveldstid. Men uansett om jeg gjør det hjemme eller på salong får jeg små-kviser etter noen dager. Hva kan jeg gjøre for å hindre dette?

Anonymous poster hash: 22995...883

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for usaklige avsporinger og personangrep, samt sitater av dette.

JW, moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...