Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Synes hjertet mitt slår så fort. Så målte i stad, mens jeg slappet av foran tv. 98 dunk i miniuttet??? målte tre ganger for sikkert hest skyld, og alle lå pluss minus 100. Hva i huleste er dette? Er 20 uker, og er veldig sliten. Kan dette ha skylden? Anonymous poster hash: a8fa1...f1d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Synes hjertet mitt slår så fort. Så målte i stad, mens jeg slappet av foran tv. 98 dunk i miniuttet??? målte tre ganger for sikkert hest skyld, og alle lå pluss minus 100. Hva i huleste er dette? Er 20 uker, og er veldig sliten. Kan dette ha skylden? Anonymous poster hash: a8fa1...f1d Beklager mange skrive-leifs Anonymous poster hash: a8fa1...f1d
Vrimle Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Det lurer jeg også på..hadde rundt det samme som du nevner som gravid. Nå er det 2 mnd siden jeg fødte, og var på 6 ukerskontroll nå for noen dager siden. Da lå den fremdeles på over 90, men legen sa ikke noe annet enn at det var litt høyt..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Hjertet ditt må jobbe hardt under svangerskapet. Det er mer merkelig å ha høy puls etter fødsel. Husker jeg hadde hvilepuls på 35 en mnd etter fødsel, omtrent som en toppidrettsutøver. Anonymous poster hash: 3ad89...11f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Jeg hadde konstant hvilepuls på 110 siste time sterkt. Det var helt jævlig. Ble delvis sykemeldt fordi jeg ble så sliten... Anonymous poster hash: 56399...d2b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er gravid 5+1, vet ikke hvor fort hjertet slår. Men noen ganger får jeg ikke sove pga hører hjertet som jobber så voldsomt 😨 Anonymous poster hash: 50bac...d20
Plutselig_gravid Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Etter jeg fikk førstemann har hvilepulsen min ligget på 100-110. Det er 13 år siden. Ganske slitsomt og jeg sliter med svimmelhet. Det er på en måte slitsomt bare det å puste. ( er anpusten hele tiden) Jeg har tatt EKG og oksygenmetning just in case. Det ser bra ut. Jern er også bra (nå). Legen mente først det var jernmangel og lav blodprosent som var årsaken til høy puls. Er veldig normalt med forhøyet puls når man er gravid, men er jo greit å få sjekket ut jernlagre og slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå