Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Heisann! Noen av dere som har merket blod på papiret når dere har tørket dere etter avføirng? Hvordan ser det ut? Er hele papiret rødt? Fordi merket to røde flekker på papiret her om dagen, på hver sin side, men er rimelig sikker at det ikke er blod og at det bare er skorper av mat(???) Anonymous poster hash: 39c01...213
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Små røde flekker av friskt blod er små rifter i endetarmen. Blødninger lenger opp kommer ut som svart avføring. Anonymous poster hash: 39903...e45
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Små røde flekker av friskt blod er små rifter i endetarmen. Blødninger lenger opp kommer ut som svart avføring. Anonymous poster hash: 39903...e45 Små røde flekker, da snakker vi vel 4-5-6 flekker? Hos meg var det to, og det ligner veldig på noe rødt jeg hadde spist. Ikke umulig at det var en bit jordbæret Anonymous poster hash: 39c01...213
Fullrulle86 Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Rifter i endetarmen eller hemoroider. Friskt blod er som regel helt ufarlig
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Man kan faktisk blø ganske mye av rifter og hemorider, så lenge det er friskt blod så er det ikke noe farlig. Friskt blod betyr at det kommer fra rett ved åpningen eller få cm inn og da er det bare rift/hemorider. Selv fikk jeg hemorider under fødselen og blir litt om avføringen er hard. Brundt og/eller tørknet blod bety at blodet kommer fra mye lengre inn (eldre blod) og det er da det kan være kreft eller noe sånt. Og da bør man få legetime og få det sjekket. Anonymous poster hash: 4f8a3...d48
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Rifter i endetarmen eller hemoroider. Friskt blod er som regel helt ufarlig Ja men jeg tror ikke det var blod. Fordi når jeg tørker meg 2/3/4 gangen, så var det ikke mere flekker. Kan det være noe mat som har kommet ut med avføringen? Var også nøtter på papiret Anonymous poster hash: 39c01...213
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Man kan faktisk blø ganske mye av rifter og hemorider, så lenge det er friskt blod så er det ikke noe farlig. Friskt blod betyr at det kommer fra rett ved åpningen eller få cm inn og da er det bare rift/hemorider. Selv fikk jeg hemorider under fødselen og blir litt om avføringen er hard. Brundt og/eller tørknet blod bety at blodet kommer fra mye lengre inn (eldre blod) og det er da det kan være kreft eller noe sånt. Og da bør man få legetime og få det sjekket. Anonymous poster hash: 4f8a3...d48 Når du nevner både rifter og hemoroider, er det ikke vanlig å blø mer enn to flekker da? Anonymous poster hash: 39c01...213
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Nå har jo ikke vi sett papiret ditt da.. Hemorider er veldig vanlig, har det selv. Kommer av og til litt blod på papiret. Anonymous poster hash: cf797...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå