Gå til innhold

Er det nødvendig å reservere seter når man bare er to stykker som reiser sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker jo helt klart å sitte sammen. Men er ikke sjansen minimal for å bli plassert forskjellige steder når man er to? Er det ikke kun større grupper som risikerer å bli splittet på flyet?

Er med SAS vi reiser.

Anonymous poster hash: 14f92...0f2

Skrevet

Det har skjedd at jeg og min mann vi forskjellige plasser. Sjeldent, men det har skjedd.

Skrevet (endret)

Det har skjedd med meg og mannen et par ganger. Men på SAS kan man vel sjekke inn og velge sete på nett et døgn før avreise....?

De gangene vi har blitt splittet har vi kommet til innsjekkhelt i siste øyeblikk, og det har vært Norwegian.

Endret av Berta_78
Skrevet

Med SAS så lukker jo reservasjonen for seter inni prisen så hvorfor ikke bare gjøre det?

Skrevet

Det har skjedd med SAS og Norwegian til meg. Med SAS var det bare sløvhet som gjorde at vi måtte sitte på fra hverandre. På korte innenlandsturer uten ungene gidder jeg ikke betale for setereservasjon hos Norwegian. 

Skrevet

Om det kun er ledig enkeltseter så blir dere jo splittet. Men det pleier å holde å reservere noen timer før.

Anonymous poster hash: d78f0...81c
Skrevet

Men det koster vel ikke noe ekstra å reservere seter med SAS. Det gjør man når man sjekker inn online, 22 timer før avreise er det vel?

Anonymous poster hash: c4c5f...891

Skrevet

Dere kan lett få sete på hver deres side av midtgangen.....

Anonymous poster hash: d9bb0...66e
Skrevet

Voksne folk trenger da ikke sitte sammen?

Anonymous poster hash: 65632...4f8

Skrevet

Voksne folk trenger da ikke sitte sammen?

Anonymous poster hash: 65632...4f8

Vil mye heller sitte med mannen som jeg kan lene meg på og prate med enn en fremmed!

Skrevet

en gang ble vi plassert på hver vår ende i flyet.... Det var en lang flytur det..

Anonymous poster hash: e6f91...235

Skrevet

Jeg ville reservert om jeg var dere :) er nok mange som reiser alene også som reserverer bare for å få ønsket sete (vindusplass, lengre vekk fra motor, nødutgang for bedre beinplass osv) og da må selskapet gjerne splitte opp de som reiser sammen og ikke har reservert sete... Med norwegian var vi forøvrig en familie på 4 inkl baby, som ble splittet opp hele gjengen - det fikk vi heldigvis ordnet med flyveryinnene når vi boardet, flyet var bare halvfullt så skjønner ikke hva de holdt på med...

Anonymous poster hash: 45e6f...4cc

Skrevet

Jeg har blitt splittet fra mannen flere ganger.

Så du har aldri noen garanti.

Anonymous poster hash: 4ed74...f7d

Skrevet

Mannen var sen med å reservere nå på vår siste flytur. Da fikk mannen sammen med yngste barnet eldste barnet (10 år ) og jeg fikk seter hver for oss på forskjellige rader. Var heldigvis en snill dame som flyttet seg så eldste også fikk sitte sammen med pappan og kun jeg satt alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...