Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Ja så var det den tiden snart igjen for meg. I år er det rund dag og det virker som kjæresten vil gi en ekstra fin gave. Men jeg føler jeg har det meste jeg trenger. Da han hadde rund dag ga jeg han en reise for meg og han. Vi har allerede vært på en lang reise i år og jeg føler (ihvertfall akkurat nå) at det ikke er det jeg ønsker meg nå. Foreløpig har jeg ønsket meg en kajakk, men det er jo himla dyrt. Og en skinnfell og sorte fritidssko. Vi har billetter til intet mindre enn 5 arrangement frem til jul. Tror egentlig det er nok. Jeg bruker ikke smykker pga allergier og jobbsituasjon. Hva ønsker dere dere i bursdagsgave? For å få litt tips 😊 Anonymous poster hash: 75b17...271
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Fn romaskin! Anonymous poster hash: bb3f4...6fc
Puppen og lillemor Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Fitbit Mulberry veske Fin skinnjakke Vinterkåpe Klokke
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Vi gir ikke hverandre gaver til bursdagen vi. Men vi har en romantisk date. Går ut og spiser en bedre middag evt kino, show etterpå. (Vi er like gamle og hadde begge runddag nå i år. Ferieturer ting til hjemmet ordner vi oss sammen. Til jul kjøper vi noe vi trenger til huset (Nå spares det til nye hvitevarer på kjøkkenet som kommer i hus til jul) Jeg kjøper klærne mine selv samme med smykker Anonymous poster hash: 7c779...0ca
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Har bursdag idag og fikk et norgesglass med gavekort oppi. Har en mobil som ikke er noe særlig og hadde ønsket meg gavekort på elkjøp for å kjøpe meg ny. Og det fikk jeg:-) Anonymous poster hash: 80369...18f
Mamma_til_2 Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Samsung gear fit2 og Bluetooth headsett. Endret 26. juli 2016 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsker meg kajakk, SUP, PT timer og opplevelsesturer. Anonymous poster hash: 92924...5b2
Nebbdyret Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Spadag og frisør. Sjeldan eg brukar pengar på meg sjølv, så elskar å få slikt i gåve. Også har eg ein draum om å lære å spele piano, så lurer på å ynskje meg pianotimar 😊 Er det noko du alltid har hatt lyst å lære kan du be om timar til det, f.eks. male, spele eit instrument, personlig trenar e.l.? Også ynskjer eg med billettar til julekonsert 👍
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 Ja så var det den tiden snart igjen for meg. I år er det rund dag og det virker som kjæresten vil gi en ekstra fin gave. Men jeg føler jeg har det meste jeg trenger. Da han hadde rund dag ga jeg han en reise for meg og han. Vi har allerede vært på en lang reise i år og jeg føler (ihvertfall akkurat nå) at det ikke er det jeg ønsker meg nå. Foreløpig har jeg ønsket meg en kajakk, men det er jo himla dyrt. Og en skinnfell og sorte fritidssko. Vi har billetter til intet mindre enn 5 arrangement frem til jul. Tror egentlig det er nok. Jeg bruker ikke smykker pga allergier og jobbsituasjon. Hva ønsker dere dere i bursdagsgave? For å få litt tips 😊 Anonymous poster hash: 75b17...271 Har dere ikke barn siden dere gir og ønsker så dyre gaver? Bare lurer :-) Anonymous poster hash: bcfa4...0e7
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 Jeg hadde også rund dag i år og ønsket meg bl.a. kunst til å henge på veggen og en hagelenestol. Anonymous poster hash: 858be...129
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #11 Skrevet 26. juli 2016 Har dere ikke barn siden dere gir og ønsker så dyre gaver? Bare lurer :-) Anonymous poster hash: bcfa4...0e7 Kan man ikke gi hverandre dyre gaver selv om man har barn? Anonymous poster hash: a555a...09a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har også rund dag i år og ønsker meg en dyr ring fra Ole Lyngård. Koster nesten 20.000. Anonymous poster hash: 14a9c...150
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #13 Skrevet 26. juli 2016 Fikk jakke og var fornøyd med det. Kostet 1000,- Anonymous poster hash: bab32...100
Magia Skrevet 26. juli 2016 #14 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsker meg aldri noe jeg. Dere som har så spesifikke ønsker, føles det ikke litt som å bestille noe?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #15 Skrevet 26. juli 2016 Fikk Kindle, midt i blinken. Anonymous poster hash: 52943...d7f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #16 Skrevet 26. juli 2016 Kindle Mulberry lily Sup brett Billetter til Les Miserable (er i 2017 men billetter er sluppet) Hotellopphold på Støtvig hotell for meg og han. Anonymous poster hash: 4cb1d...cfb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #17 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsket meg en aspargesskrape/skreller, men jeg fikk ny PC Anonymous poster hash: 9ac52...59d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #18 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsker meg aldri noe jeg. Dere som har så spesifikke ønsker, føles det ikke litt som å bestille noe? Jo kanskje det. Men stakkars mannen er dessverre litt hjelpeløs og ukomfortabel med gavekjøp. Da slipper vi i hvertfall slike episoder som den man kunne lese om her for noen dager siden om hun som fikk en dyr forlovelsesring som hun syntes var så stygg at hun ikke klarte gå med den. Dere som har menn som forstår deres smak og ønsker er heldige 😄 Anonymous poster hash: 14a9c...150
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #19 Skrevet 26. juli 2016 Fikk tur til Las Vegas, andre ganger får jeg ikke noe. Anonymous poster hash: 416ae...e79
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #20 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsker meg aldri noe jeg. Dere som har så spesifikke ønsker, føles det ikke litt som å bestille noe?Nei, det er da helt vanlig med ønskelister, både for barn og voksne. I vår familie forventes det ønskelister av alle, både til jul og bursdag. Bedre det enn å få noe man ikke vil ha. Man får jo ikke alt på lista, så det blir jo en overraskelse likevel. Jeg ønsket meg kanskje 5-6 forskjellige ting denne gangen, fikk to av dem. Anonymous poster hash: 858be...129
tante grusom master of law Skrevet 26. juli 2016 #21 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ønsker meg et par ray band wayfarer med styrken min.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #22 Skrevet 26. juli 2016 Nei, det er da helt vanlig med ønskelister, både for barn og voksne. I vår familie forventes det ønskelister av alle, både til jul og bursdag. Bedre det enn å få noe man ikke vil ha. Man får jo ikke alt på lista, så det blir jo en overraskelse likevel. Jeg ønsket meg kanskje 5-6 forskjellige ting denne gangen, fikk to av dem. Anonymous poster hash: 858be...129 Er det virkelig vanlig ?! De fleste jeg kjenner har ikke gaveliste til jul og bursdag. Bursdag er noe man ofte står over om ikke er rundt tall ( om man ikke tar med en blomst , vin eller liten oppmerksomhet ) . Foreldre gir muligens litt ekstra. Men hadde vært flau som voksen å sende ut gaveliste på kajakk og mobiler osv . Å bor man med kjæresten er ofte økonomien felles , å bruke 5000 på ny mobil i burdagsgave hadde vært ett stort innhugg på felles konto . Anonymous poster hash: eceee...824
Magia Skrevet 26. juli 2016 #23 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Nei, det er da helt vanlig med ønskelister, både for barn og voksne. I vår familie forventes det ønskelister av alle, både til jul og bursdag. Bedre det enn å få noe man ikke vil ha. Man får jo ikke alt på lista, så det blir jo en overraskelse likevel. Jeg ønsket meg kanskje 5-6 forskjellige ting denne gangen, fikk to av dem.Anonymous poster hash: 858be...129 Skjønner... Jeg kommer ikke fra et hjem med noen kultur rundt det å gi gaver, og jeg har veldig sjelden noen ting jeg ønsker meg, så for meg høres det litt rart ut. Ser at det er jeg som er unormal da Endret 26. juli 2016 av Magia
Mamma_til_2 Skrevet 27. juli 2016 #24 Skrevet 27. juli 2016 Jeg ønsker meg aldri noe jeg. Dere som har så spesifikke ønsker, føles det ikke litt som å bestille noe? Nei jeg får sjeldent det jeg ønsker meg når jeg har bursdag, han pleier og kjøpe det før den tid så jeg blir overasket uansett. På bursdagen min får jeg noe som han har funnet på selv😃
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #25 Skrevet 27. juli 2016 Er det virkelig vanlig ?! De fleste jeg kjenner har ikke gaveliste til jul og bursdag. Bursdag er noe man ofte står over om ikke er rundt tall ( om man ikke tar med en blomst , vin eller liten oppmerksomhet ) . Foreldre gir muligens litt ekstra. Men hadde vært flau som voksen å sende ut gaveliste på kajakk og mobiler osv . Å bor man med kjæresten er ofte økonomien felles , å bruke 5000 på ny mobil i burdagsgave hadde vært ett stort innhugg på felles konto . Anonymous poster hash: eceee...824 Her feirer vi bursdager både til store og små. :-) er oppvokst med det og kommer til å fortsette med det. Og som regel spør de om ønsker. Jeg har behov for ny mobil, men synes 5-8000 ,- er mye å bruke og ønsket meg derfor gavekort til dette. Har ikke rukket å feire dagen ennå med selskap, men gar fått to gaver og har derfor en liten sum klar til tlf:-) Anonymous poster hash: 80369...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå