Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Jeg syns de fleste lukter litt ekkelt og kjemisk liksom. Anonymous poster hash: 32218...a4e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 De er jo bare ekle og lukter fælt - og så er det helt unødvendig å ha. Så bare slutt å lete etter og å kaste bort penger på å prøve nye Anonymous poster hash: 8c2b6...c98
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Har aldri hatt sånne selv, så jeg har ikke prøvd noen. Merker bare at jeg ikke liker lukten hos andre som har det. Men håpet i det minste det fantes noen som lukter ok. Anonymous poster hash: 32218...a4e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Har aldri hatt sånne selv, så jeg har ikke prøvd noen. Merker bare at jeg ikke liker lukten hos andre som har det. Men håpet i det minste det fantes noen som lukter ok. Anonymous poster hash: 32218...a4e Jeg har hatt bare én selv. Har luktet meg gjennom maaaange hos venner og bekjente, men har fremdeles til gode å synes at noen lukter godt, så tviler på at det finnes Anonymous poster hash: 8c2b6...c98
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Den blå wc-ducken lukter ok, så hvis jeg en sjelden gang skal parfymere do, så bruker jeg den. Anonymous poster hash: 913dd...89d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Den til klorin lukter godt. (Lukter bare svakt klorin/rent) Anonymous poster hash: 6c5c1...cfe
Ylva og Mathilde Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Usj, det synes jeg er heslig, og nekter å tro at det er gunstige stoffer for miljøet som skylles ut havet med slike.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Nei, de er bare skadelige. Anonymous poster hash: 0b205...d88
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 Nå lukter vel de fleste bedre en bæsj. 🙊 Anonymous poster hash: eac69...cb3
amandine Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 Tar heller en ærlig bæsjelukt og slipper den ut enn å stadig måtte lukte på parfyme som minner om offentlige urinaler.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #11 Skrevet 26. juli 2016 Sånne kommer aldri inn i huset her igjen. Hadde en som løsna og falt i doen. Den ble hengende fast i svingen og tett doen helt. Vi måtte løsne doen fra gulvet for å få løsna den da ingenting annet funket. Anbefaler å holde deg langt unna sånne hvis du ikke ønsker ekstra jobben med tett do. Anonymous poster hash: 9dc10...6cf
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Skrevet 26. juli 2016 Ok. Da blir det bæsjelukt i stedet :-) HI Anonymous poster hash: 32218...a4e
*Miss Marple* Skrevet 26. juli 2016 #13 Skrevet 26. juli 2016 Da vi overtok huset var det sånne geleklumper som festes direkte på porselenet i alle toalettene, og det luktet faktisk ganske godt. Men om man ikke er plaget med lukt på badet ser jeg ikke helt vitsen og bruker det ikke selv.
amandine Skrevet 26. juli 2016 #14 Skrevet 26. juli 2016 Da vi overtok huset var det sånne geleklumper som festes direkte på porselenet i alle toalettene, og det luktet faktisk ganske godt. Men om man ikke er plaget med lukt på badet ser jeg ikke helt vitsen og bruker det ikke selv. Nei, det er noe med det. En ren do på et rent bad lukter ikke vondt annet enn evt akkurat i det øyeblikket noen har vært på do. Og da kan man jo lufte☺
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #15 Skrevet 26. juli 2016 Nei, det er noe med det. En ren do på et rent bad lukter ikke vondt annet enn evt akkurat i det øyeblikket noen har vært på do. Og da kan man jo lufte☺ HI. Grunnen til at jeg vurderte dette er at jeg har et lite toalett der det ikke er vinduer. Det kan noen ganger lukte litt innestengt der inne - ikke vondt lukt altså, men litt sånn tett, dårlig luft - aktig. Rommet er så lite at med et duftlys ville man nærmest blitt kvalt og rommet blitt tømt for oksygen. Anonymous poster hash: 32218...a4e
*Miss Marple* Skrevet 26. juli 2016 #16 Skrevet 26. juli 2016 HI. Grunnen til at jeg vurderte dette er at jeg har et lite toalett der det ikke er vinduer. Det kan noen ganger lukte litt innestengt der inne - ikke vondt lukt altså, men litt sånn tett, dårlig luft - aktig. Rommet er så lite at med et duftlys ville man nærmest blitt kvalt og rommet blitt tømt for oksygen. Anonymous poster hash: 32218...a4e Da hadde jeg prøvd de gelegreiene (jeg husker ikke hva de heter, men har sett reklamen med en and eller noe). Det luktet bare rent og du velger sekv mengden du vil ha på.
amandine Skrevet 26. juli 2016 #17 Skrevet 26. juli 2016 HI. Grunnen til at jeg vurderte dette er at jeg har et lite toalett der det ikke er vinduer. Det kan noen ganger lukte litt innestengt der inne - ikke vondt lukt altså, men litt sånn tett, dårlig luft - aktig. Rommet er så lite at med et duftlys ville man nærmest blitt kvalt og rommet blitt tømt for oksygen. Anonymous poster hash: 32218...a4e Da tror jeg at jeg hadde latt døren stå litt åpen. I går kveld her i huset etter at både herr og to tenåringer hadde vært på do etter hverandre etter at de hadde trent var det helt ulevelig 😂😂😂 da åpnet jeg vinduet på badet på vidt gap, åpnet døren og ytterdøren og lukket døren til gangen og resten av huset.(Det var virkelig ganske heftig). I løpet av null svisj var det greit igjen, og bare et tårn med skittentøy vitnet om hva som hadde foregått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå