Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Skal møblere stua, hva er finest - alle/de fleste møblene fra samme serie, eller mange forskjellige møbler? Vi skal kjøpe tv-bord, skjenk, vitrineskap, og muligens et mindre skap/veggskap og sofabord. Er usikker på om vi bør kjøpe alt fra samme serie for å få en helhet, eller om det blir for mye av det gode. Anonymous poster hash: 1aad8...8c2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jeg er kanskje litt "rar", men jeg synes det er utrolig kjedelig med møbler i samme serie! I stua mi er det en fin, god blanding av arvet, antikk og "nye" møbler (ikke bare i stua - men i hele huset.. Dette er jo smak og behag. Ønsker du nye møbler i samme serie, kjøper du det. Liker du antikk, går du for det.. Vanskelig å svare på :-) Jeg "hater" f.eks IKEA, Jysk etc etc. Finnes ikke et eneste møbel i huset mitt derifra. Jeg ønsker ikke slik "nymoderne" hus som "alle" andre har. Jeg vil ha litt mer personlighet! Anonymous poster hash: c424e...698
Snøfnugget Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Vi har en god blanding i stua. Har vitrineskap og bord i samme serie, men tvbenk og spisestue i noe annet. Ønsker ny tvbenk men vil da ikke at alt skal være likt, selvom det må passe sammen på et vis.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Absolutt ikke møbler i samme serie 😃 Anonymous poster hash: d5de7...73e
uhhuhher Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Ikke samme serie, og jeg hadde ikke kjøpt alt på én gang heller. Kjøp det viktigste først og se hvordan det ser ut. Fyll på etter hvert. Kanskje dere oppdager at dere ikke trenger alt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Gå for blanding, greit mår man går lei, da trenger man ikke bytte ut alt. Anonymous poster hash: ef49f...3bf
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Har ikke samme serie. Men møblene matcher hverandre likevel. Anonymous poster hash: 5c8fc...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå