Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Har stellebord med badekar nedfelt, men det er han nå for stor til selvsagt, varte som fryktet ikke så lenge.. Til førstemann hadde vi stort og godt badekar, men nå har vi flyttet og badekaret ble dessverre ikke med oss videre, og vi har ikke stort med plass på det nye badet. Hvilket badekar anbefaler dere? Tenkte å skaffe en slik "liggestol" til å ha oppi, men usikker på hvilken type jeg skal kjøpe. Har lurt på det sammenleggbare, men det er kanskje litt lite? Han er 5 mnd, men stor for alderen. Anonymous poster hash: 9359b...efc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har stokke fleksibad (sammenleggbart). Det er større enn badekaret i stellebordet, men synes godt det kunne vært større. Min er 3,5 mnd og synes nesten han fyller hele karet. Anonymous poster hash: 2d331...72b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Ikea badebalje. Fungerer i flere år. Sønnen min brukte den til han var 5 år. Anonymous poster hash: 6bdf4...e92
Mamma_til_2 Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Kjøpte på biltema en badebalje med tropp for tømming, helt supert og kostet 50kr.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Ikea badebalje. Fungerer i flere år. Sønnen min brukte den til han var 5 år. Anonymous poster hash: 6bdf4...e92 Samme her! Vi har gitt vekk flexibadet da vi ikke kan bruke olje i det. Ikea har dessuten antiskli oppi balja. Anonymous poster hash: b2a88...4ce
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Alle mine fire barn har badet i rimelige baljer, suste hadde fra IKEA, fungerer utmerket. Anonymous poster hash: 1eb68...a82
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Samme her! Vi har gitt vekk flexibadet da vi ikke kan bruke olje i det. Ikea har dessuten antiskli oppi balja. Anonymous poster hash: b2a88...4ce Det står visstnok det i bruksanvisningen, men vi kjøpte brukt og fikk ikke med den. Vi har brukt olje hver dag i 9 mnd så langt og merker ingen forskjell så langt. Hva er det egentlig som skal skje pga oljen? Anonymous poster hash: 3c220...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå