Gå til innhold

Trenger badekar til baby, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stellebord med badekar nedfelt, men det er han nå for stor til selvsagt, varte som fryktet ikke så lenge.. Til førstemann hadde vi stort og godt badekar, men nå har vi flyttet og badekaret ble dessverre ikke med oss videre, og vi har ikke stort med plass på det nye badet. Hvilket badekar anbefaler dere? Tenkte å skaffe en slik "liggestol" til å ha oppi, men usikker på hvilken type jeg skal kjøpe. Har lurt på det sammenleggbare, men det er kanskje litt lite? Han er 5 mnd, men stor for alderen.

Anonymous poster hash: 9359b...efc

Skrevet

Jeg har stokke fleksibad (sammenleggbart). Det er større enn badekaret i stellebordet, men synes godt det kunne vært større. Min er 3,5 mnd og synes nesten han fyller hele karet.

Anonymous poster hash: 2d331...72b

Skrevet

Ikea badebalje. Fungerer i flere år. Sønnen min brukte den til han var 5 år.

Anonymous poster hash: 6bdf4...e92

Skrevet

Kjøpte på biltema en badebalje med tropp for tømming, helt supert og kostet 50kr.

Skrevet

Ikea badebalje. Fungerer i flere år. Sønnen min brukte den til han var 5 år.

Anonymous poster hash: 6bdf4...e92

Samme her! Vi har gitt vekk flexibadet da vi ikke kan bruke olje i det. Ikea har dessuten antiskli oppi balja.

Anonymous poster hash: b2a88...4ce

Skrevet

Alle mine fire barn har badet i rimelige baljer, suste hadde fra IKEA, fungerer utmerket.

Anonymous poster hash: 1eb68...a82

Skrevet

Samme her! Vi har gitt vekk flexibadet da vi ikke kan bruke olje i det. Ikea har dessuten antiskli oppi balja.

Anonymous poster hash: b2a88...4ce

Det står visstnok det i bruksanvisningen, men vi kjøpte brukt og fikk ikke med den. Vi har brukt olje hver dag i 9 mnd så langt og merker ingen forskjell så langt. Hva er det egentlig som skal skje pga oljen?

Anonymous poster hash: 3c220...0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...