Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei dere! Jeg og min forlovede begynte seriøs prøving for en del måneder siden, men jeg sluttet på p-piller i april 2015. Før det hoppet vi av i svingen, men tenkte at "det er da ingen krise om det blir noe". Etter flere nøye plalagte forsøk nå begynner psyken å ta litt skade her. Skulle bruke denne sommeren til å få slappet av og prøvd skikkelig.... For fire dager siden testet jeg, dette var 2-3 dager før forventet mens. Tok en clear blue test som gir pluss/minus. Minusstreken var tydelig, men så så jeg er skyggestrek bak der hvor plussen skulle være. Jeg så skyggen, men utydelig. Jeg tok en test i dag, altså 1-2 dager etter forventet mens og der var det bare en minus, ikke noen skygge bak. Jeg har ømme brystvorter og har hatt stikkinger i magen, vært trøtt og er overfølsom for varmen og må på do VELDIG ofte (våkner om natta). Ikke vært helt meg selv altså, men kroppen min er sjeldent på mitt lag, så spørs om den "faker" det fordi jeg ønker så veldig. Den testen som ble nagativ nå, den fikk jeg tisset ganske lite på, har det noen betyding? Strålen var liten og ujevn, men måtte veldig på do, våknet av det i 6-tiden. Jeg ser også at en del skriver at de ikke fikk positiv test før 1-5 uker etter forventet mens, men hvor vanlig er dette? Vet noen svar? Veldig takknemlig for svar, takk for at du leste. Anonymous poster hash: 431bf...9d5 Anonymous poster hash: 431bf...9d5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144285378-negativ-graviditetstest-men-gravid-hvor-vanlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå