februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #26 Skrevet 28. juli 2016 helt trygg, min hadde det til han var ca 6mnd da var han for lang, han hadde også sengebeskytter, rart han lever egentlig
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #27 Skrevet 28. juli 2016 helt trygg, min hadde det til han var ca 6mnd da var han for lang, han hadde også sengebeskytter, rart han lever egentlig 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 1b6fa...bb1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #28 Skrevet 28. juli 2016 helt trygg, min hadde det til han var ca 6mnd da var han for lang, han hadde også sengebeskytter, rart han lever egentlig Bare fordi din overlevde så er det jo ikke dermed sagt at det er helt trygt å bruke. Hjelpes. Tror ikke Landforeningen for uventet barnedød slenger ut påstander om at det ikke anbefales hvis de ikke er grunn til det. Anonymous poster hash: 25568...d74
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #29 Skrevet 28. juli 2016 På hvilken måte øker det faren for krybbedød egentlig? Det er jo lave litt harde kanter på de? Anbefaler landsforeningen mot krybbedød at de ikke brukes? Det er så mye jeg kun hører om her inne. Anonymous poster hash: 1b6fa...bb1 Her har du link til hva foreningen sier om dette: https://www.lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedød/sørg-gode-pusteforhold Anonymous poster hash: 38f28...253
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #30 Skrevet 28. juli 2016 Her har du link til hva foreningen sier om dette: https://www.lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedød/sørg-gode-pusteforhold Anonymous poster hash: 38f28...253 En annen artikkel om temaet: http://www.tv2.no/a/7845876/ Anonymous poster hash: 38f28...253
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #31 Skrevet 28. juli 2016 Bare fordi din overlevde så er det jo ikke dermed sagt at det er helt trygt å bruke. Hjelpes. Tror ikke Landforeningen for uventet barnedød slenger ut påstander om at det ikke anbefales hvis de ikke er grunn til det. Anonymous poster hash: 25568...d74 bevis ? de legger jo ikke ut hvor mange som har dødd, det er INGEN. så det er kun for og skremme
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #32 Skrevet 28. juli 2016 Brukte nest som var høyere ved føttene og avflatet ved hodet og helt flat på toppen av hodet. Min likte å ha noe som støttet rundt beina sine. Brukte teppe under beina og ved rumpa i starten men fant ut nest var bedre. Min lå veldig rolig på rygg til hun var fem måneder. Når hun begynte å legge seg på siden sluttet jeg å bruke det. Anonymous poster hash: 9f164...bbe
*Miss Marple* Skrevet 28. juli 2016 #33 Skrevet 28. juli 2016 bevis ? de legger jo ikke ut hvor mange som har dødd, det er INGEN. så det er kun for og skremme Jepp, det er nok ingenting Landsforeningen for uventet barnedød syns er mer gøy enn å skremme nybakte foreldre. Er du virkelig så enkel?
Yellow Brick Road Skrevet 28. juli 2016 #34 Skrevet 28. juli 2016 helt trygg, min hadde det til han var ca 6mnd da var han for lang, han hadde også sengebeskytter, rart han lever egentlig Jeg overlevd en ganske kraftig trafikkulykke uten sikkerhetsbelte, så her i huset er det ingen som bruker det lenger for det går jo helt fint uten. Eller kanskje er det ikke sånn det foregår?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #35 Skrevet 28. juli 2016 BW: Du har hørt om forebyggende tiltak sant? De fleste ting blir advart mot for at folk skal være føre var. Eller må noen blir hardt skadd/død før du tar til deg ting? Men div. er jo forsket på fordet. De har da kommet frem til at et slikt nest kan være en risikofaktor. Er ikke det en god nok grunn til å la vær? Anonymous poster hash: b2d9e...1d6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #36 Skrevet 28. juli 2016 Man trenger kanskje ikke bruke bakovervendt sete heller da? Siste tall jeg leste om bilsikring så hadde ingen barn under 4 år død i trafikken i 2015. Eller KAN det ha med at vi setter barna bakovervendt? Der er vi også føre var og gjør det forskning sier er best. Anonymous poster hash: b2d9e...1d6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #37 Skrevet 29. juli 2016 Jeg blir så fortvila når jeg leser sånne ting som at "det gikk bra med min". Så bra det gikk bra!! Det dør fortsatt flere barn i krybbedød hvert år. Det trenger ikke være fordi de barna har dårlig sovemiljø. Og det går bra med de aller fleste som ikke følger anbefalingene. Men det er en grunn til at de anbefaler, og det er fordi det øker risikoen. Anonymous poster hash: 959fa...8de
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #38 Skrevet 29. juli 2016 Jeg blir så fortvila når jeg leser sånne ting som at "det gikk bra med min". Så bra det gikk bra!! Det dør fortsatt flere barn i krybbedød hvert år. Det trenger ikke være fordi de barna har dårlig sovemiljø. Og det går bra med de aller fleste som ikke følger anbefalingene. Men det er en grunn til at de anbefaler, og det er fordi det øker risikoen. Anonymous poster hash: 959fa...8de Det er Blair Waldorf. Enten her inne kun for å provosere eller bare svært svært enkel. Hun er slik i de aller fleste tråder. Ville ikke kastet bort energi på det. Anonymous poster hash: ed1b6...603
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #39 Skrevet 29. juli 2016 Det er Blair Waldorf. Enten her inne kun for å provosere eller bare svært svært enkel. Hun er slik i de aller fleste tråder. Ville ikke kastet bort energi på det. Anonymous poster hash: ed1b6...603 Ok, da skal jeg ikke gjøre det har skjønt at BW lirer ut av seg mye rart og er lite populær i de fleste forumene her inne! blir bare overraska over hvor ofte jeg hører at "det gikk bra med min" eller "rart jeg lever, da", om alt fra bilsikring til mageleie. Anonymous poster hash: 959fa...8de
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #40 Skrevet 29. juli 2016 helt trygg, min hadde det til han var ca 6mnd da var han for lang, han hadde også sengebeskytter, rart han lever egentlig så bra at sønnen din lever! Min datter er død, hadde ingen sengekant eller babynest, men døde likevel av krybbedød over 2 år gammel.. Noen her inne kan jo irritere på seg en stein...... Anonymous poster hash: 0b887...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå