Gå til innhold

Hvor mye penger til mat i polen? 1uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å beregner litt på ferien..

Hvor mye penger ville dere beregnet på mat for 5 personer i polen? 3 voksne og 2 barn.

Kommer til å lage frokost hjemme i leiligheten. Men middag og evt. lunch spises ute.

Noen som har vært i Gdansk og har noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 0d5e7...0df

Skrevet

Hvis dere skal spise ute to ganger om dagen bør dere beregne 400 pr voksen pr dag og 200 kr pr barn pr dag. Det er billigere i Polen men så mye billigere er det ikke.

Anonymous poster hash: f5998...004

Skrevet

Hvis dere skal spise ute to ganger om dagen bør dere beregne 400 pr voksen pr dag og 200 kr pr barn pr dag. Det er billigere i Polen men så mye billigere er det ikke.

Anonymous poster hash: f5998...004

Tror du det blir så mye? Ingen planer om å spise på de dyreste plassene. Blir nok en del gatemat og pizza noen dager. Dette er jo mer enn jeg bruker hjemme😜

Anonymous poster hash: 0d5e7...0df

Skrevet

Vi har vært der, og vi brukte 17.000 kr på mat,taxi,fornøyelser og taxfree på en uke. Familie på fire.

Anonymous poster hash: e1e27...e9d

Skrevet

Vi har vært der, og vi brukte 17.000 kr på mat,taxi,fornøyelser og taxfree på en uke. Familie på fire.

..og litt shopping :-)

Skrevet

Jeg var i Polen for en uke siden. Vi spiste biff med masse tilbehør, på god biff restaurant til 100 kr pr. pers. Indisk mat var ca det samme. MCdonald var vel ca 30 kr for meny. Jeg syntes det var veldig billig. Har vært i Polen 3 ganger de siste 2 årene, og elsker å reise dit, da det er så billig å spise ute, spa osv.

Anonymous poster hash: 34606...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...