Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å hjelpe meg...❤ Hva skjedde med treåringen din? Håper det klaffer nå, at spiren klamrer seg godt fast❤

Jeg testet negativt på RFSU-test på morgenurin i dag, 12dpo Jeg er skikkelig lei av disse ventetidene mellom el og ikm Jeg får skikkelig forhåpninger, og blir utrolig skuffet hver gang. Jeg bad mannen kjøpe maling på vei hjem fra jobb slik at jeg kan få gjøre noe! Begynner på stua i kveld, kjenner jeg meg selv rett.

Samme her er så redd det skal gå gale vegen og vil ha mens dagen her no. Er 10 dpo og det kan gå feil veg enda. Men nattskift så går det fortara.

Håpe er jo ikkje ute enda det kan dukke opp 2 streker enda. 

Vi tapte kampen Leukemi.

Samme her er så redd det skal gå gale vegen og vil ha mens dagen her no. Er 10 dpo og det kan gå feil veg enda. Men nattskift så går det fortara.

Håpe er jo ikkje ute enda det kan dukke opp 2 streker enda.

Vi tapte kampen Leukemi.

Så utrolig vondt!❤️ Ord blir fattige❤️❤️❤️

Håper det går rette veien for deg denne pp!🙏 Jeg har en slags følelse av at det er "noe" det nede i magen, men det er sannsynligvis mensen som er på vei. Herlighet så fokusert jeg blir på å kjenne etter...! Ting som har gått meg hus forbi før blir tolket opp og ned og i mente nå som jeg ønsker så sterkt å bli gravid... Merker at jeg bruker myyye energi på dette, og jeg har måttet sove på ettermiddagen de siste dagene, da jeg er helt skutt.

Annonse

Hvis du har kontroll på el så gjør den ikke det, begynner du før el har vært så kan den forskyve el jo.. Men jeg testa etter el, venta til 2-3 dpo så starta jeg.. Hadde 3 sa på rappen men på forsøk 4 og eneste med wild yam så satt den :) men kan jo ikke love noe da, men tenker sideb du blir gravid men opplever kjemisk.. Bare et lite kjerringråd :P

Er redd for å klusse til syklusen, har stål kontroll på den.

Grunn til at jeg har så mangen kjemiske er nok eggkvaliteten er dårlig i min alder. Kan hende jeg ikkje blir gravid lenger.

Hei. 

Lenge siden jeg har vært her inne nå.

Utgått jeg heier på deg! 

De testene der er klare spør du meg.

Jeg testet og streker så blendahvitt. 

Var alikevel gravid ( selv om jeg mistet den i sa i uke 7), så alt håp er ikke ute for deg. 

Krysser alt jeg har.

Her kom heksa i går så vi tar oss en pause nå.

Det har vært alt for mange år med prøving og feiling.

Jeg er veldig plaget av alle hormonene jeg går på, og vi gir rett og slett opp nå etter 3,5 år med prøving. 

Vi må nå prøve å innfinne oss med at det ikke blir noe lillesøster eller lillebror til keiseren vår selv om han ønsker seg et søsken så sårt. 

Mulig vi tar opp tråden senere, men nå orker jeg ikke mer av hormoner, opp og ned turer, å leve om gravid, gå glipp av bursdager, festligheter, temping, telling av dager.

Så vi kaster inn håndkle.

Gratulerer såååå masse til alle som har fått 2 streker. 

Å Utgått men prøver fortsatt - heia heia :) 

Keisermamma så sårt å høre. Men veldig forståelig! Jeg har selv begynnt å legge andre planer tilfelle ivf ikke går veien. Litt godt å tenke litt videre samtidig som det er veldig vondt. Men en plass må man sette grensen. Det er en påkjenning for alle. For det barnet man har. For mann og resten av familien. For jobben og venner. Jeg gleder meg til å gå videre i livet. Enten med et barn til, eller med min B plan.

Annonse

Hei. 

Lenge siden jeg har vært her inne nå.

Utgått jeg heier på deg! 

De testene der er klare spør du meg.

Jeg testet og streker så blendahvitt. 

Var alikevel gravid ( selv om jeg mistet den i sa i uke 7), så alt håp er ikke ute for deg. 

Krysser alt jeg har.

Her kom heksa i går så vi tar oss en pause nå.

Det har vært alt for mange år med prøving og feiling.

Jeg er veldig plaget av alle hormonene jeg går på, og vi gir rett og slett opp nå etter 3,5 år med prøving. 

Vi må nå prøve å innfinne oss med at det ikke blir noe lillesøster eller lillebror til keiseren vår selv om han ønsker seg et søsken så sårt. 

Mulig vi tar opp tråden senere, men nå orker jeg ikke mer av hormoner, opp og ned turer, å leve om gravid, gå glipp av bursdager, festligheter, temping, telling av dager.

Så vi kaster inn håndkle.

Gratulerer såååå masse til alle som har fått 2 streker. 

Å Utgått men prøver fortsatt - heia heia :)

Forstår deg godt er litt i samme bane. Prøve og prøver og kjemisk og kjemisk. Sta som eit ESEL skal skal skal og vil.

Kan godt det klaffer når ein legger det litt på hylla. Krysser for at det skjer no uforventa.

Jeg trodde ikm var i dag, men det er nok i morgen eller i løpet av helgen. Jeg tok en RFSU-test i dag tidlig, og den var negativ. Denne prøvingen er så tøff, det blir så altoppslukende. Med full jobb, barn og hus blir det tøffe dager synes jeg. Sliter med energien, blir mer og mer sliten av skuffelsene. Tar meg i å spise mye mer enn jeg trenger, og i å sove ved enhver anledning. Tror jeg har en lett depresjon. Kan ikke det bare klaffe snart da??

Jeg trodde ikm var i dag, men det er nok i morgen eller i løpet av helgen. Jeg tok en RFSU-test i dag tidlig, og den var negativ. Denne prøvingen er så tøff, det blir så altoppslukende. Med full jobb, barn og hus blir det tøffe dager synes jeg. Sliter med energien, blir mer og mer sliten av skuffelsene. Tar meg i å spise mye mer enn jeg trenger, og i å sove ved enhver anledning. Tror jeg har en lett depresjon. Kan ikke det bare klaffe snart da??

Enig med deg!. Jeg har i tillegg mistet tre ganger på rad, så skuffelsene er har enorme de siste 9 mnd. Jeg tenker vi kanskje må ha en pause fra alt nå. Vi holder i tillegg på å pusset opp huset, så det blir mye med 100 % jobb, to barn, vanlig husarbeid, oppussing, og oppå alt - prøving. Så nå sitter jeg å drømmer meg vekk til syden. Lyst på en hopp på tur, koste hva det koste vil (må ta ulønnet perm..).

hadde IKM på mandag, fremdeles ikke kommet. Trodde jeg var ferdig med ustabil syklus, så redd for at det er noe galt med systemt :( 

Hva med en tur til GU? Jeg fikk forøvrig stabil syklus etter jeg begynte med Vitex (kan bestilles på iHerb) før nr 1 :) Det tok 2 mnd, så var syklusen stabil, etter 5 år med ustabil og laaaange sykluser.

Heksa kom på besøk. Lutealfase på 7 dager!!!! Lover jo bra... NOT!!! Tror jeg trenger en pause fra hele denne babylaginga. Men er ikke så lett å ta en pause heller. Jaja..

Jeg hadde også svært kort lutealfase.... viste seg at det er fordi jeg produserer for lite progesteron. Fikk resept på lutinus (progesteron støtte), og da ble lutealfasen normal! Er nå gravid i 26 uke :)

Jeg hadde også svært kort lutealfase.... viste seg at det er fordi jeg produserer for lite progesteron. Fikk resept på lutinus (progesteron støtte), og da ble lutealfasen normal! Er nå gravid i 26 uke :)

Gratulerer!!! Hmm.. gikk du bare til fastlegen da? Jeg har fått time til utredning i november og er redd for at legen ikke vil gjøre noe før den tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...