Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så dumt!😩💩 Tok en test selv nå, midt på dagen 11 dpo, og den var ikke positiv. Men jeg føler meg gravid på et vis, så kan jo håpe at jeg får positiv i morgen tidlig. Men så er det kanskje slik at om man har symptomer så skal testen bli positiv, slik at da er mine symptomer sannsynligvis et tegn på at mensen kommer...?

Annonse

Ikke gi opp enda utgått. HCG varierer veldig så tidlig. Og jeg synest dagens ser sterkere ut. Men det er du som har sett dem live. Men med dine erfaringer forstår jeg at du er negativ.

Håper du har rett og negativ er jeg JA. Har opplevd det så mangen gang.

Annonse

Hvor lenge har du prøvd?

Og har du barn fra før?

Det kommer til å komme plutselig en dag 😊

Har prøvd i 20 mnd og vart gravid og enda i MA. Så no er det 3 pp etter det.

Jeg har født 5 barn og mista ein som vart kun 3 år.

Er utreda av spes og fant ikkje noe gale. Og klokka tikker fort for meg ( kjempefort).

Den er veldig positiv "utgått" !!! :-D skjønner at man kan få skyggestreker etter tiden men ikke sååå sterk strek vel? Har aldri skjedd med mine. Min strek er faktisk svakere enn din på strimmelen og jeg fikk 1-2 midt på dagen igår med digital :)

Føler meg ikkje trygg. Har mens smerter og ikkje lite. Liker ikkje og dårlig erfaring med det.

Nå legger eg meg og blir klar til neste nattskift.

Føler meg ikkje trygg. Har mens smerter og ikkje lite. Liker ikkje og dårlig erfaring med det.

Nå legger eg meg og blir klar til neste nattskift.

sterkere idag. spent på din neste test jeg... smertene kan jo vare festesmerter det.

Anonymous poster hash: 85dfd...dbd

Har prøvd i 20 mnd og vart gravid og enda i MA. Så no er det 3 pp etter det.

Jeg har født 5 barn og mista ein som vart kun 3 år.

Er utreda av spes og fant ikkje noe gale. Og klokka tikker fort for meg ( kjempefort).

Å hjelpe meg...❤️ Hva skjedde med treåringen din? Håper det klaffer nå, at spiren klamrer seg godt fast❤️

Jeg testet negativt på RFSU-test på morgenurin i dag, 12dpo😏 Jeg er skikkelig lei av disse ventetidene mellom el og ikm😩 Jeg får skikkelig forhåpninger, og blir utrolig skuffet hver gang. Jeg bad mannen kjøpe maling på vei hjem fra jobb slik at jeg kan få gjøre noe! Begynner på stua i kveld, kjenner jeg meg selv rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...