Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tester med EL tester ja :) Men testene har vist litt i hytt og pine denne pp (første pp etter MA i juni), så har annen hver dag med sterke og svake tester.. Men i følge den normale syklusen min, så skal EL være på lørdag. Vi homper vi også, men kan sikkert med stor fordel trappe litt opp på humpinga, hvis bare disse barna hjemme klarer å sovne til rett tid ;)

Blir homping i natt og. Så el testen er ca 50 % positive. Etter skjema skal el testen være positiv i morgon. Krysser og håper. Er El testene dine begynt og bli positive ?

Her sover mine barne og får hompe til gangs.

Fortsetter under...

Blir homping i natt og. Så el testen er ca 50 % positive. Etter skjema skal el testen være positiv i morgon. Krysser og håper. Er El testene dine begynt og bli positive ?

Her sover mine barne og får hompe til gangs.

EL testene er absolutt ikke positive, men nå er temperaturen nesten en hel grad varmere enn normalt. Har latt være å tempe denne pp, men siden jeg føler at kroppen min er helt på tur, så tempet jeg i dag. Jeg forstår ingenting av denne antatte stigningen! Kroppen min er helt tullerusk etter MAen 😕

Får bare humpe annen hver dag og håpe på det beste.

Barna er i seng og i søvn rundt kl 20, men pga omfattende oppussing så mangler det en viktig brikke i senga 😉 Klarer å forføre han når jeg vil da ☺

Endret av 2søteog1ønskes

Hiver meg også på her. Ikm 17. Har 30 dagers syklus. Fikk positiv el test på onsdag og tempøkning igår og idag. Håper tempen er høy i morgen også for da kan jeg med sikkerhet si at jeg er 3 dpo. Kjøpt inn en haug med billigtester så fare for at jeg begynner med gtest 7 dpo og utover :P

2små og ønske om en til :) 2pp etter hormonspiral

Annonse

Knall positiv test i dag. EL er forsinket, og jeg håper at det er kroppen som ikke er i rute etter MAen og ikke at lutealfasen er blitt enda kortere..

Nå er det bare å forføre mannen og krysse alt (med unntak av beina ;))

Jeg setter IKM 21.08 pga sen positiv EL test..

Idag er jeg 5 dpo.. og kan nesten ikke vente med å begynne testingen. De billigstrimmlene som ligger i skuffa "roper" på meg :P når i dpo land begynner dere å teste?

Jeg opplevde med første at jeg ikke fikk positiv test før jeg var 8 uker på vei. Var til å med på ultralyd i uke 5 og fikk beskjed om at jeg snart skulle ha mensen og at hcg blodprøvene var negative.. men med nr 2 fikk jeg positiv test noen dager før mensen. Så har opplevd både sen og tidlig hcg stigning. Er da 7 dpo for tidlig å begynne testingen? Syns testingen er så gøy :P *fritidsproblemer*

Da har jeg fått slim. Litt forsinka. Men det regna jeg med etter ma'n. Håper å legge aksjer ikveld. Men vi prøver ikke så hardt denne mnd. Vi tar det som det kommer. Er viktig å la kroppen komme seg også. Ikke bare tenke ny baby innabords.

Annonse

Noen av dere som har erfaring med billigstrimmel? Jeg tok en test idag morges 6 dpo og da kom det opp en kjempe tynn rosa strek. Nå som testen har tørket er streken bred men grå? Føler den er sterkere enn vanlig skyggestrek for ser den uansett hvor mye jeg vrir på den, min erfaring er at skyggestrek kun ses i en bestemt vinkel. Har også klart å fange den opp på bilde. Men ikke lett å se.. så nå er jeg spent på å teste i morgen tidlig kjenner jeg :)

Aksjer er lagt inn her også. Skal legge inn i kveld også, men det er mest for kosen sin skyld :D Mer vil ha mer! Er bare 1 dpo i dag. EL kom 4 dager senere enn forventet, så kroppen er ikke helt tilbake i syklus etter MA i juni. Nå begynner den spennende og litt plagsomme dpo tiden. Det er jo HELT umulig å ikke tenke på symptomer, svangerskap, hva hvis... Blir en smule gal :D

Tok en test igår på dagen som ble helt blendahvit (som forventet 6 dpo og utvannet urin) også tok jeg en ny på morgenen idag som var lik som den igår morges.. tørr ikke juble før jeg har en sterk+en brutal(digital) opplevde en kjemisk i mai pga da hadde jeg fremdeles hormonspiralen så kjenner at jeg ikke tørr å hoppe i taket siden jeg bare er 7 dpo. Regner med det stemmer fordi jeg hadde positiv el test og tempøkning dagen etter.

Krysser fingrene for oss alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...