AalesundfrÞkna Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 jeg fÞlger med HVER ENESTE syklus om nÄr egglÞsning kommer og nÄr mensen kommer. 14.juli fikk jeg en positv egglÞsnings test(billigstrips) pÄ dag 13-14 i syklusen. Dag 16 begynte jeg Ä blÞ helt rÞdt og frisk blod, og er sÄppas mye at jeg mÄ bruke tampong. Og har nÄ blÞdd like mye nÄ i 6-7 dager! Vet noen hva som skjer med meg ;-/ er litt redd, og vurderer Ä ringe lege
Anonymklikk Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Skjedde med meg ogsÄ denne mÄneden. Hadde mensen, sÄ 14 dager etterpÄ nÄr jeg skulle ha egglÞsning fikk jeg blÞdning i flere dager. 14 dager etterpÄ igjen nÄr jeg egentlig skulle hatt mensen fikk jeg ikke mensen, sÄ jeg tror rett og slett at syklusen min forflyttet seg. Men jeg sluttet pÄ p-piller for ikke sÄ lenge siden, tror kanskje det kan vÊre grunnen. Har du sluttet begynt/sluttet eller gÄr pÄ p-piller?
Munja Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Jeg hadde det som deg. Var til rutinekontroll hos gu, hun sa at jeg kom til Ä fÄ eggllÞsning om et par dager (innvendig ul). Et par dager etter fikk jeg mensen. Den varte som normalt, men sÄ fikk jeg en 43 dagers syklus, mot normalt 28. SkjÞnte ingenting her. Men legen sa bare at sÄnt skjer av og til, av og til er kroppen vÄr uforutsigbar. Etter 43 dager syklus fikk jeg igjen en pÄ 28, og etter den ble jeg gravid, sÄ det var tydeligvis ikke noe galt
AalesundfrÞkna Skrevet 23. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2016 Skjedde med meg ogsÄ denne mÄneden. Hadde mensen, sÄ 14 dager etterpÄ nÄr jeg skulle ha egglÞsning fikk jeg blÞdning i flere dager. 14 dager etterpÄ igjen nÄr jeg egentlig skulle hatt mensen fikk jeg ikke mensen, sÄ jeg tror rett og slett at syklusen min forflyttet seg. Men jeg sluttet pÄ p-piller for ikke sÄ lenge siden, tror kanskje det kan vÊre grunnen. Har du sluttet begynt/sluttet eller gÄr pÄ p-piller? Jeg og mannen har prÞvd Ä bli gravide nÄ i 3 Är, har gÄtt pÄ pergotime og femar 2 av di Ärene, og har hatt kikhullsoperasjon ifjor mai og di fant ingen ting.. Jeg er blitt stemplet uforklarlig infertil, og fÄtt beskjed om neste utvei er prÞverÞr. Har hatt egglÞsninger og normale sykluser, men denne skremmer meg litt, blÞr enda, og det er 9'de dagen nÄ...
mrzmalin Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 EgglÞsningstester kan jo slÄ ut positiv hvis det er graviditet, det kan ikke vÊre en abort du har da? Hadde ho vÊrt et alternativ og gÄ til gynekolog og sjekke, hvis det er en abort kan jo gynekologen pÄvise dette.. Da vil du jo gÄ svaret pÄ om du har klart Ä bli gravid pÄ egenhÄnd eller ei? Det ville jo isÄfall vÊre et positivt tegn!
AalesundfrÞkna Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2016 Ingen logikk at det skal vÊre en abort, vet akkurat hvor jeg er i syklusen, eller var...  Fikk mensen som vanlig pÄ dag 29, 4 dager mens, sÄ dag 12-13 kjente jeg murriger med egglÞsning, var klar for egglÞsningen ÄsÄ kom blÞdningene, som varte i 9 dager..om jeg skulle vÊrt gravid skulle jeg ikke fÄtt mensen som vanlig eller negative tester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ